خبرگزاری کار ایران

توپ روی چمن برنابئو نمی‌چرخید؛

تیتو ویلانوا: شکست مقابل رئال ما را از اهدافمان دور نمی کند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل رئال و از دست دادن سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا تاکید کرد که این شکست تیمش را از اهداف بزرگش دور نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل رئال و از دست دادن سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا تاکید کرد که این شکست تیمش را از اهداف بزرگش دور نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان این دیدار، تیتو ویلانووا مربی بارسا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

در پایان، چوب شروع بدی که در بازی دور برگشت داشتید را خوردید.

قبل از هر صحبتی این قهرمانی را به رئال تبریک می گویم. این درست است که ما در ابتدا با از دست دادن توپ ها، مرتکب اشتباهاتی شدیم و آنها هم به خوبی از این اشتباهات بهره بردند ولی یکی از دلایلی که من در طول تمام این سالها به این بازیکنان افتخار کرده ام همین بود. آنها در نیمه دوم بازی واقعا مرا متقاعد کردند. ما با یک بازیکن کمتر می دانستیم که چطور باید توپ را به گردش در بیاوریم. صبور باشیم و فرصت های متعدد گلزنی را خلق کنیم که البته کاسیاس خیلی خوب آنها را مهار می کرد. این با وجودی بود که توپ اصلا نمی چرخید و زمین چمن خیلی خشک بود.

فکر می کنی که درحق تیمتان خیانت شد؟ این نتیجه می تواند سرنوشت بارسا دراین فصل را رقم بزند؟

خب واضح است که ترجیح می دادیم که جام را می بردیم. در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم که امیدوار بوده ام خلاف حرف هایم را نگویم ولی این بازی هیچ تاثیری برروی سرنوشت ما نخواهد داشت و هیچ چیزی را رقم نخواهد زد. هنوز زمان زیادی تا ماه می باقی است و ما روز یکشنبه در لالیگا بازی دیگری خواهیم داشت.

در خط دفاع خیلی ریسکی بازی کردید.نه؟

ما سعی کردیم تا درنیمه اول کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم و درنیمه دوم تهاجمی بازی کنیم. اصلا بحث این نیست که رئال بهتر از ما بازی کرد ولی آنها قابلیت کافی برای خلق فرصت از موقعیت هایی که چیز خاصی نیستند را دارند. آنها توانستند ما را شکست دهند و از فرصت هایشان بهترین بهره را بردند.

دانی آلوس چه شد؟

آلوس در وارم آپ احساس راحتی نداشت و بعد از صحبت کردن با پزشکان تیم تصمیم گرفتیم به اواستراحت دهیم. آلوس بازیکن مهمی برای ماست.

پس کار را با ریتم بدی شروع کردید.

نه خیلی. باید اتفاقات و اشتباهاتی که درنیمه اول رخ داد را اصلاح کنیم. این کاملا درست است ولی من هنوز هم تحت تاثیربازی ای هستم که درنیمه دوم ارائه دادیم.

از اینکه رئالی ها با این اقتدار به زمین آمده بودند، تعجب زده شدید؟

نه، اصلا. آنها می بایست هم به دنبال گلزنی می بودند. می دانستیم که رئال برای گلزنی تلاش می کند و هرچه زودتر به گل برسد،بهتر. زمانی که آنها گلزنی کردند، کار برایشان ساده تر شد و زمانی که ما در نیمه اول ده نفره شدیم، به مراتب ساده تر از قبل. زمان زیادی تا پایان بازی مانده بود و ما مجبور بودیم که مقاومت کنیم. ما هیچ وقت دست از ارائه یک بازی تههاجمی نمی کشیم.

فکر می کردید که بازی پرگلی از آب در بیاید؟

این منطقی است. ما تیمی نیستیم که برای ارائه بازی تدافعی به میدان برویم. من به شاگردانم گفتم که باید متحد باشیم و بعد از آن موقعیت های گل از راه خواهند رسید.

سانگ اولین بازی اش را برای بارسا انجام داد

بوسکتس واقعا خسته بود و فکر می کنم که الکس که به خوبی تمرینات را پشت سرگذاشته بود شروع خوبی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز