خبرگزاری کار ایران

ون‌پرسی:

افسوس می خورم كه گل نزدم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۳۹

حریف موقعیت‌های خوبی داشت و به نظرم اگر پیش از بازی می‌گفتند نتیجه قرار است یک بر یک شود بسیاری از ما آن را می‌پذیرفتیم.

روبین ون‌پرسی، مهاجم منچستریونایتد ناراحت است که نتوانسته با گلزنی راه صعود تیم خود را هموار كند.

به گزارش ایلنا، بازی یونایتد با رئال مادرید در اسپانیا یک بر یک مساوی شد ولی اگر ون‌پرسی سه موقعیت عالی را از دست نمی‌داد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

در این خصوص ون‌پرسی گفت: 3 موقعیت داشتم، به ویژه آن که به تیر برخورد کرد. آن فرصت بزرگی بود. باید آن ضربه را به گل تبدیل می‌کردم. ضربه من اندکی اشتباه داشت و پایم خوب روی توپ ننشست. با کمی بخت و اقبال می‌توانستیم پیروز شویم. در وقت‌های تلف‌شده هم دروازه‌بان حریف واکنش بسیار خوبی داشتم و من انتظار داشتم آن توپم هم گل شود.

وی افزود: دخئا در این بازی عالی بود البته که ممکن بود نتیجه به سود آن ها شود. حریف موقعیت‌های خوبی داشت و به نظرم اگر پیش از بازی می‌گفتند نتیجه قرار است یک بر یک شود بسیاری از ما آن را می‌پذیرفتیم. این نتیجه در خانه حریف بسیار خوب است اما مردمی که بازی را تماشا کردند، موقعیت‌های دو تیم را دیدند و برای آن ها بازی جذابی بود.

مهاجم منچستریونایتد در پایان تاكید كرد: اکنون رئال باید در اولدترافورد گل بزند تا صعود کند: ما اندکی اوضاع بهتری داریم اما در این سطح فکر نمی‌کنم برای تیم‌ها مهم باشد که در خانه بازی می‌کنند یا خارج از خانه. برای ما که مهم نیست، برای آنها هم نیست و اکنون تازه به بین دو نیمه رسیده‌ایم و باید منتظر نیمه دوم بازی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز