خبرگزاری کار ایران

سرمربی ایتالیا:

بوکا وتوری نقش مهمی در پیروزی داشت

کد خبر : ۸۰۸۱۶

تیم ملی والیبال ایتالیا در دومین دیدار خود سه بر دو (22-25، 21-25، 25-17، 25-22، 15-6) آلمان را مغلوب کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: من معمولا به هیچ فرد خاصی در زمین اشاره نمی‌کنم، اما این بار اعتراف می‌کنم لوکا وتوری نقش بسیار مهمی در برد تیم ما برابر آلمان داشت.

به گزارش ایلنا، مارو بروتو در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در دو ست اول اصلاً خوب بازی نکردیم، بعد از آن تصمیم گرفتیم که امتیازات بیشتری کسب کنیم. فکر می کنم همه این شرایط به ارتقای تیم کمک می کند.

کریستین ساوانی کاپیتان ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: پیروزی جانفرسایی بود. از اول ظرفیت تیمی خود را به نمایش نگذاشتیم. در ست های پایانی موفق شدیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم.

خوشن شاپس (کاپیتان آلمان) گفت: در 4 ست اول تمام تلاشمان را کردیم اما مایه تاسف است که در انتها ایتالیا پیروز شد نه تیم ما. رسیدن به سطح بازی ایتالیا برایمان دشوار بود.

ویتال هین سر مربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: بازی دوم بهتر از بازی اول بود. در هر صورت خوشحالم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فقط از اینکه یک امتیاز به دست آوردیم متاسفم.

تیم ملی والیبال ایتالیا در دومین دیدار خود سه بر دو (22-25، 21-25، 25-17، 25-22، 15-6) آلمان را مغلوب کرد. ایوان زایتسو از ایتالیا با 27 امتیاز و 49% از حملات، کالیبردا با 22 امتیاز از آلمان امتیازآورترین بازیکنان این میدان بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز