خبرگزاری کار ایران

جان توشاک:

رئال تحت هیچ شرایطی نباید بازنده ال‌کلاسیکو باشد

asdasd

اگر فاصله امتیازی رئال با بارسا به 11 امتیاز برسد، این 7 ماه برای مورینیو و شاگردانش خیلی طولانی و نفس‌گیر خواهد شد.

سرمربی سابق رئال مادرید تاکید کرد که تیمی که در ال کلاسیکو برنده شود بخت بالاتری برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا دارد.

به گزارش ایلنا، جان توشاک با بیان اینکه رئال تحت هیچ شرایطی نباید تن به شکست دهد، گفت: کسب یک تساوی برای شاگردان مورینیو در این دیدار  نتیجه بدی نخواهد بود. 8 امتیاز فاصله، با 11 امتیاز فاصله فرق می‌کند اما اگر رئال در این بازی ببازد، اوضاع متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: تازه در اوایل فصل هستیم، اگر فاصله امتیازی رئال با بارسا به 11 امتیاز  برسد، این 7 ماه برای مورینیو و شاگردانش  خیلی طولانی و نفس‌گیر خواهد شد.

توشاک در ادامه افزود: در صورتی که پیکه به این بازی نرسد، فاکتور مهم و سرنوشت‌سازی خواهد بود. غیبت او در کنار نبود پویول، می‌تواند مشکل بزرگی برای بارسلونا باشد.

وی با اشاره به شرایط رئالی‌ها هم در آستانه این دیدار متذکر شد: رئال به قصد بهبود بخشیدن به اوضاع به این میدان خواهد رفت و کاملا روشن است زوج ماسچرانو - سانگ، زوج ایده‌آلی برای این قبیل بازی‌‌ها نخواهد بود. غیبت پویول، یک برتری روانی بزرگی برای رئال محسوب می‌شود. من طرفدار حضور ماسچرانو در خط دفاع نیستم.

جان توشاک همچنین با تمجید از تیتو ویلانوا گفت: تیتو در حال ثابت کردن هوشیاری تاکتیکی خود است. بازی‌های تیم او تا به اینجا تقریبا بی عیب و نقص بوده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز