خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم بهترین عضو جنبش المپیک باشیم؛

لالوویچ: مدرن شدن کشتی متوقف نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۰

کشتی با 49 رای از 95 رای به بازی‌های المپیک 2020 توکیو راه یافت. بیس بال 24 رای و اسکواش هم 22 رای را به خود اختصاص دادند.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پس از باقی ماندن کشتی در بازی‌های المپیک گفت: می‌خواهیم بهترین عضو در جنبش المپیک باشیم.

به گزارش ایلنا، نناد لالوویچ با بیان این مطلب اظهار کرد: می‌خواهم از تمام اعضای کمیته ملی المپیک که به حفظ کشتی در المپیک رای دادند تشکر کنم. با این رای‌ها، شما نشان دادید قدم‌هایی که ما برای بهتر شدن ورزشمان برداشتیم، تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: به تک تک شما اطمینان می‌دهم مدرن شدن ورزش ما هم اکنون نیز متوقف نمی‌شود. ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم تا بهترین یار و شریک جنبش المپیک باشیم.

رئیس فیلا در ادامه افزود: از همین جا تلاش‌های رهبران و حمایت کنندگان ورزش‌های بیس‌بال و اسکواش را نیز تحسین می‌کنم. کمپین هر کدام از آنها به خوبی سازماندهی شده بود و نشان دادند ورزش آنها نیز قابل احترام هستند.

لالوویچ همچنین خطاب به طرفداران کشتی گفت: به میلیون‌ها کشتی‌گیر و طرفداران این ورزش در سرتاسر جهان که دور هم جمع شدند تا کشتی را در المپیک حفظ کنند تبریک می‌گویم. هر کدام از شما سخت مبارزه کردید تا به این پیروزی برسید. حالا باید متحد باقی بمانیم تا ثابت کنیم ما توقعاتی که از این رای گیری بوجود آمده را برآورده خواهیم کرد.

انتخابات کمیته بین المللی المپیک برای انتخاب یک رشته المپیکی از بین ورزش‌های کشتی، بیس‌بال و اسکواش در آرژانتین برگزار شد که کشتی با 49 رای از 95 رای به بازی‌های المپیک 2020 توکیو راه یافت. بیس بال 24 رای و اسکواش هم 22 رای را به خود اختصاص دادند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز