خبرگزاری کار ایران

حجت‌اله‌ خطیب:

باقی‌ماندن کشتی در المپیک خبر مسرت‌بخشی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۳

کشتی با قاطعیت و رای بالا در المپیک باقی ماند که این نشان از رضایت کمیته بین‌المللی المپیک از اقدامات مثبت صورت گرفته از سوی فیلا در طی ماه‌های اخیر است.

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: حفظ ورزش اول ایران در بازی‌های المپیک را به جامعه بزرگ کشتی تبریک می‌گویم.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله خطیب با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تلاش بی وقفه جامعه جهانی برای باقی ماندن، یکی از قدیمی ترین رشته‌ها در بازی‌های المپیک با رای قاطع اعضای کمیته بین‌المللی المپیک در آرژانتین به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: کشتی با قاطعیت و رای بالا در المپیک باقی ماند که این نشان از رضایت کمیته بین‌المللی المپیک از اقدامات مثبت صورت گرفته از سوی فیلا در طی ماه‌های اخیر است.

خطیب تصریح کرد: همانطور که خبر حذف کشتی از این رقابت‌ها یک شوک برای جامعه بزرگ این رشته در جهان بود باقی ماندن این رشته نیز خبر مسرت‌بخشی برای تمامی علاقه‌مندان به این رشته در سراسر دنیا بود.

وی تاکید کرد: کشتی ایران با برگزاری جام‌جهانی با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر نشان داد کشتی ورزشی پرطرفداری است که در اینجا بار دیگر از طرفدران فهیم کشتی در ایران قدردانی می‌کنم.

خطیب خاطرنشان کرد: مسلما در کنار فعالیت مثبت صورت گرفته توسط شخص نناد لالوویچ رئیس و دیگر اعضای فدراسیون جهانی کشتی، برنامه‌ریزی کشورهای قدرتمند دنیا همچون ایران، روسیه، آمریکا، ژاپن و چند کشور و انجام برنامه‌های مختلف همچون برگزاری رقابت‌های کشتی نبرد بروی ریل و مبارزه 3 کشور ایران، روسیه و آمریکا در نیویورک و از سوی دیگر حضور کشتی‌گیران این 3 کشور در مقر سازمان ملل متحد در ماندگاری کشتی در المپیک تاثیرگذار بوده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز