خبرگزاری کار ایران

نمازیان خبر داد:

10 آذرماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام تیم‌های فرنگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰

این حق کشتی‌گیران فرنگی کار است که مانند آزادکاران لیگ داشته باشند و مسئولان فدراسیون در حال رایزنی با دستگاه‌ها و برخی باشگاه‌ها هستند.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: مسئولان فدراسیون در حال رایزنی گسترده برای برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی هستند.

به گزراش ایلنا، عباس نمازیان با بیان این مطلب افزود: کشتی فرنگی ایران با کسب 3 مدال طلا و قهرمانی در المپیک کارنامه درخشانی داشت و شاگردان محمد بنا کاری کردند کارستان.

وی ادامه داد: این حق کشتی‌گیران فرنگی کار است که مانند آزادکاران لیگ داشته باشند و مسئولان فدراسیون نیز در حال رایزنی با مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌ها و همچنین برخی باشگاه‌های مطرح در این زمینه هستند.

نمازیان با اشاره به اینکه برگزاری لیگ منوط به علاقمندی تیم‌ها است، خاطر نشان کرد: در همین جا از سرمایه‌گذاران محترم و علاقه‌مندان به ورزش اول کشور درخواست می‌کنم تا فدراسیون کشتی را در راه برگزاری لیگ کشتی فرنگی یاری دهند و مطمئن باشید ما نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: 10 آذرماه آخرین فرصت برای ثبت نهایی تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر كشتی است و ما پس از این زمان این رقابت‌ها را آغاز می‌كنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز