خبرگزاری کار ایران

رفوگر:

تعداد مدرسان ایرانی کلاس‌های فیلا باید افزایش یابد

در حال رایزنی با فیلا هستیم که تعداد مدرسان ایرانی حاضر در این دوره را افزایش دهیم زیرا این حق کشتی ایران است

رئیس انستیتو کشتی ایران با بیان اینکه رسول خادم مدرس کلاس مربیگری سال 2012 فیلا در بلغارستان است گفت: فدراسیون جهانی کشتی پس از المپیک طی نامه ای رسمی این موضوع را به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد.


به گزارش ایلنا، سید جواد رفوگر  با بیان این مطلب افزود: مارتینتی پس از قهرمانی ایران در جام جهانی آذربایجان از نحوه مبارزات فنی، هجومی و ایرانی نمایندگان ایران تمجید کرد و از تحول صورت گرفته در کشتی ایران به نیکی یاد کرد.


وی ادامه داد: همه در المپیک شاهد بودند که کشتی گیران آزادکار ایرانی با کلاس و شیوه ای جدید به مصاف حریفان رفتند و بهمین دلیل است که رئیس فدراسیون جهانی پس از این رقابت ها رسول خادم را به عنوان مدرس کلاس عملی مربیگری کشتی آزاد معرفی کند.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی با بیان اینکه این یک افتخار برای کشتی ما محسوب می شود که یک ایرانی در کلاس فیلا مربیگری می کند اظهار داشت: از برخی حرف ها و تحرکات صورت گرفته در این زمینه تعجب می کنم در حالی که این موضوع طی نامه ای رسمی به فدراسیون کشتی ارسال شده است.


رفوگر اظهار داشت: در حال رایزنی با فیلا هستیم که تعداد مدرسان ایرانی حاضر در این دوره را افزایش دهیم زیرا این حق کشتی ایران است در تمامی زمینه ها از جمله مسائل آموزشی و فنی در فیلا تاثیرگذار باشد.


دبیر اسبق فدراسیون کشتی در پایان خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با فدراسیون جهانی کشتی، کنفدراسیون کشتی آسیا و فدراسیون کشتی قطر هستیم تا نقش پررنگی در مرکز آموزشی فیلا در قطر داشته باشیم و با موافقت های اولیه صورت گرفته می خواهیم در آینده قدمهایی برداریم که کشتی آسیا پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز