خبرگزاری کار ایران

مدال طلای یزدانی قطعی بود؛

خطیب: کاروان ایران در المپیک بی‌نظیر عمل کرد

asdasd

ناداوری در حق سعید عبدولی، شکست کمیل قاسمی در دیدار مقابل تایمازوف و همچنین مصدومیت رضا یزدانی از بزرگترین بدشانسی‌های ما بود.

ایلنا: سرپرست فدراسیون کشتی، گفت: کاروان ایران درالمپیک ۲۰۱۲ لندن بی‌نظیر عمل کرد و اگر بدشانس نبودیم تعداد مدال‌هایمان بیشترهم می‌شد.

به گزارش ایلنا، حجت اله خطیب با بیان این مطلب افزود: عملکرد کشتی ایران و کل اعضای کاروان کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن فوق العاده بود و باید از همه آنان تشکر کنم.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما شاهکار کردند و توانستند بالا‌تر از پیش بینی‌های قبل از اعزام به المپیک نتیجه بگیرند.

سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان، گفت: از موفقیت کاروان ایران به ویژه کشتی بسیار خوشحالم و ما می‌توانستیم با کمی خوش شانسی مدال‌های بیشتری را بدست آوریم.

وی تصریح کرد: با وجود افتخار آفرینی ورزشکاران ما در المپیک ۲۰۱۲ لندن باید بگویم بعضی از آنان در این رقابت‌های مهم بدشانس بودند و این از شایستگی‌های آنها کم نمی‌کند.

سرپرست فدراسیون کشتی اظهارداشت: ناداوری درحق سعید عبدولی، شکست کمیل قاسمی دردیدارمقابل تایمازوف وهمچنین مصدومیت رضایزدانی از بزرگ‌ترین بدشانسی‌های ما بود.

خطیب ادامه داد: رضا یزدانی با مصدومیت جدی روبروست و فکر می‌کنم او باید هرچه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که یزدانی مصدوم نمی‌شد، مدال طلای او قطعی بود اما این دلاور تمام تلاش خود را با وجود مصدومیت برای کشورمان کرد، ‌ولی دیگر قادر به ادامه رقابت‌ها نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز