خبرگزاری کار ایران

قهرمان المپیک پهلوانی را معنا کرد؛

سوریان جوایز خود را به زلزله‌زدگان اختصاص داد

asdasd

سوریان همه جوایز را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد تا روحیه پهلوانی در کشور پهلوان پرور زنده بماند.

ایلنا: حمید سوریان با اهدای تمام جوایز خود به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی یک بار دیگر مدال قهرمانی و جوانمردی را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از حمید سوریان حال و هوای دیگری داشت چرا که این مراسم به درخواست مدال آور المپیکی شهرری برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی برگزار شد و مقرر شد هر آنچه را در این برنامه به او می‌دهند برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص یابد.

این برنامه با استقبال خوب شرکت کنندگان، ورزشکاران، پیشکسوتان روبرو شده بود و مسوولان نیز همچون رسولی‌نژاد معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، براتلو معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری و جمع کثیری از مسوولان حضور داشتند.

از سوی کمیته استقبال و تجلیل از سوریان ۱۴سکه، شهرداری و شورای شهرری ۵۰میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر باقرشهر ۳۰میلیون ریال، شرکت نوری تازه ۱۰۰میلیون ریال، مجمع امور صنفی شهرستان ری ۲۰میلیون ریال، اداره ورزش و جوانان ری ۳سکه طلا به حمید سوریان اهدا شد اما سوریان همه جوایز را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد تا روحیه پهلوانی در کشور پهلوان پرور زنده بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز