خبرگزاری کار ایران

فدراسیون در انتخاب وی نقشی نداشت؛

عارف ربطی: فیلا چمن‌گلی را بصورت موقت محروم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۷

در این نامه به دلیل اعتراض به داوری چمن‌گلی در جریان رقابت‌های جهانی تایلند و اخراج وی، فیلا برای سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان جریمه نقدی و تا زمان حل این مشکل محرومیت موقت در نظر گرفته است.

دبیر فدراسیون كشتی گفت: فدراسیون جهانی كشتی نامه‌ای را مبنی بر محرومیت موقت عبداله چمن‌گلی به فدراسیون ارسال كرده است.

به گزارش ایلنا، عارف ربطی افزود: در این نامه به دلیل اعتراض به داوری چمن‌گلی در جریان رقابت‌های جهانی تایلند و اخراج وی، فیلا برای سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان جریمه نقدی و تا زمان حل این مشکل محرومیت موقت در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع توسط فیلا در مورد تمامی مربیانی که از مسابقات جهانی اخراج می شوند، اعمال می شود، ادامه داد: ما در حال رایزنی با فدراسیون جهانی کشتی در این زمینه هستیم و این مشكل با مذاکره و یا طی روند قانونی مرتفع می‌شود.

ربطی تصریح كرد: فدراسیون در زمینه انتخاب چمن‌گلی بعنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان نقشی نداشت و معتقدم كارنامه محمد بنا نشان از لیاقت و كاردانی وی دارد و هیچ کس نمی تواند منکر توانایی های وی شود.
وی در پایان خاطرنشان كرد: شفاف سازی در راس امور فدراسیون کشتی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز