خبرگزاری کار ایران

در حضور خطیب صلاح نبود بمانم؛

محمدیان: بنا تضمین‌کننده پیروزی خطیب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۴

همانطور که گفتم برای من مهم بهره گیری از تجربیات و داشته‌های فنی‌ام است که قطعا باهر رئیسی می‌توانم آنها را در اختیار جامعه کشتی بگذارم.

کاندیدای پیشین فدراسیون کشتی تاکید‌کرد که بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی تضمین‌کننده پیروزی خطیب در انتخابات نیست.

عسگری محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بحث کناره گیری‌اش از انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: در ابتدا احساس کردم که می‌توانم با تجربیاتی که در سال‌ها حضور در عرصه کشتی دارم کمکی به این رشته بکنم اما بعدا احساس کردم که فردی همچون حجت اله خطیب هم از من بزرگتر است و هم سابقه مدیریتی بیشتری دارد.

وی افزود: البته من به این جمع بندی رسیدم که درهر شرایطی و با هر رئیسی میتوانم تجربیاتم را در خدمت جامعه کشتی بگذارم و این برای من از هر چیزی مهم‌تر است. من هنوز رسما انصراف خودم را به فدراسیون کشتی اعلام نکرده‌ام اما تصمیم خودم برای عدم حضور در این انتخابات را گرفته‌ام و به زودی آن را هم به فدراسیون کشتی اعلام خواهم کرد.

محمدیان در پاسخ به این سوال که آیا برای انصراف از این انتخابات با حجت اله خطیب مذاکراتی داشته‌اید، گفت: هیچ صحبتی با کسی نکردم و این تصمیمی است که به صورت شخصی گرفته‌ام. همانطور که گفتم برای من مهم بهره گیری از تجربیات و داشته‌های فنی‌ام است که قطعا باهر رئیسی می‌توانم آنها را در اختیار جامعه کشتی بگذارم.

وی در ادامه در رابطه با شرایط این روزهای کشتی کشور گفت: به هر حال کشتی راه خود را می رود و من پیشنهاد می‌کنم همه رسانه‌ها هم خود را با کشتی کشور همراه کنند. من فکر می‌کنم امروز افراد بزرگی در عرصه کشتی حضور دارند و با حضور آنها کشتی ما میتواند قدرتنمایی بیشتری در دنیا بکند.

دارنده دو مدال نقره بازی های المپیک با تاکید بر حمایت همه جانبه از حجت اله خطیب گفت: خطیب فرد باتجربه ای است که اگر حمایت همه جانبه ای از آن صورت گیرد در اینده موفقیت چشم گیر تری را با او درعرصه کشتی خواهیم دید. خطیب محمد بنا و رسول خادم را در راس تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد قرار داده و بی شک در آینده کشتی ما با سرعت بیشتری به اهداف خود خواهد رسید.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازگرداندن بنا به راس تیم ملی کشتی فرنگی ریاست خطیب بر فدراسیون کشتی را تضمین می کند گفت: به هر حال طبیعی بود که محمد بنا بعد از افتخار بزرگی که در لندن کسب کرد خواسته هایی داشته باشد و خوشحالم که او دوباره به کشتی فرنگی برگشت اما مطمئن باشید که بازگشت بنا ریاست خطیب و فدراسیون کشتی را تضمین نمی کند.

محمدیان در پایان با تاکید بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات فدراسون کشتی گفت: امیدوارم وزیر ورزش هرچه سریعتر تدابیر مناسبی برای برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی اتخاذ کرده واین فدراسیون رئیس خود را برای 4 سال آینده بشناسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز