خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: با ۸۰۰هزار تومان نباید همسطح تختی شد!

سوخته‌سرایی: اعضای شورای سیاست‌گذاری کشتی دلسرد شده‌‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۱۲

من و سلیمانی در شورای سیاست گذاری فدراسیون كشتی بدون دریافت ریالی به عنوان دستمزد حضور پیدا كرده ایم اما برخی اعمالی انجام می دهند كه اعضای شورا را دلسرد می كند.

قهرمان سنگین وزن كشتی آزاد جهان گفت: عده‌ای 800 هزار تومان پول می‌دهند تا همسطح جهان پهلوان تختی به هنگام ورود به زورخانه برای آنها زنگ زده شود؛ آیا بین این افراد فرقی نیست؟

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمانی که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، با بیان این مطلب اظهارکرد: مرشدها در حال حاضر رضایت ندارند برای هر كسی به هنگام ورود به زورخانه زنگ را به صدا در بیاورند. متاسفانه در فدراسیون گذشته این اتفاق افتاده بود که به هیچ‌وجه درست نبود.

وی ادامه داد: ورزش باستانی یك هویت ملی است. اگر بین بزرگتر و كوچكتر احترام از بین برود، ورزش باستانی هم همانند سایر ورزش‌های وارداتی می‌شود. نمی‌شود برخی پول بدهند تا مرشد برای آنها زنگ بزند.

همچنین رضا سوخته‌سرایی قهرمان اسبق سنگین وزن ایران نیز در این برنامه تاكید كرد: برای ورزش كشتی كه در المپیك درخشیده و برای ایران افتخار آفرین شده، اگر 4 میلیارد تومان بودجه نیز در نظر بگیرند، مملكت ضرر نمی‌كند.

وی درخصوص همكاری خود با فدراسیون كشتی عنوان داشت: ما خواهش نمی‌كنیم كه برای انتقال تجربیات خود در امور حضور داشته باشیم. من و علیرضا سلیمانی در شورای سیاست‌گذاری فدراسیون كشتی بدون دریافت ریالی به عنوان دستمزد حضور پیدا كرده‌ایم اما برخی اعمالی انجام می‌دهند كه اعضای شورا را دلسرد می‌كند.

همچنین علیرضا سلیمانی در پایان اظهار داشت: وقتی عده زیادی از فدراسیون طلب‌كار هستند چطور می‌شود كار زیر بنایی انجام داد؟ چطور می‌شود استعدایابی انجام داد؟ به طور مثال استان مازندران كه قطب كشتی كشور است 80 میلیون تومان از فدراسیون طلب كار است، در این شرایط مشخص نیست چه کاری باید انجام دهیم!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز