خبرگزاری کار ایران

حسن رنگرز در گفت و گو با ایلنا:

تغییرات در فدراسیون شنا اقدام پسندیده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۷

طی چند سال گذشته این اراده وجود داشت كه نفراتی از جنس آن ورزش به عنوان سرپرست و رئیس فدراسیون مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: طی چند سال گذشته این اراده وجود داشت كه نفراتی از جنس  ورزش به عنوان سرپرست و رئیس فدراسیون مورد استفاده قرار گیرد.

حسن رنگرز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ادامه مطلب فوق عنوان داشت: نیك بین از مدیران بسیار توانمند در حوزه ورزش كشور است. وی مدیر كار بلدی است كه در سال های گذشته خدمات قابل ملاحظه ای داشته است. وی چند صباحی به ورزش شنا كمك كرد و جابجایی او را باید در راستای تغییر و تحولات مدیریتی مورد نظر قرار داد.

وی تاکید کرد: به نظر من انتصاب محسن رضوانی به عنوان سرپرست فدراسیون شنا عمل پسندیده ای است. وی تجربیات گران‌بهایی در ورزش شنا دارد، ما پیوسته در نظر داریم تا از قهرمانان، استخوان خرد كرده های ورزش و كار بلدها در بدنه ورزش به صورت تخصصی استفاده كنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: طی چند سال گذشته این اراده وجود داشت كه نفراتی از جنس آن ورزش به عنوان سرپرست و رئیس فدراسیون مورد استفاده قرار گیرد. این دغدغه مدیریتی ما بوده كه از ظرفیت های افراد متخصص هر رشته در خدمت همان رشته استفاده شود. این مطالبات جامعه بوده است كه می بایستی اجرایی شود و امروز قصد داریم به آن جامعه عمل بپوشانیم.

نائب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص میزبانی مسابقات جهانی گفت: فیلا طی فراخوانی اعلام كرد هر كشوری كه تمایل به برگزاری مسابقات جهانی 2015 كشتی را دارد، اعلام آمادگی كند. ما هم با شرط برگزاری مسابقات در بخش آقایان این پیشنهاد را ارائه دادیم. شرط اولیه فیلا برای اعطای میزبانی مسابقات تجمیع مسابقات آقایان و بانوان در یك كشور است و ما هم در تلاش هستیم با تمهیداتی میزبانی مسابقات جهانی به ایران داده شود.

وی افزود: مسابقات جهانی 2015 مسابقات جهانی ماقبل المپیك خواهد بود، به نوعی رقابت گزینشی المپیك برزیل نیز محسوب می شود و می تواند در دو بعد برای ما حائز اهمیت باشد. اول در بعد میزبانی كه برگزاری این رقابت مهم تاثیرات خوبی در همه ابعاد به همراه خواهد داشت. دوم این که ضمن محك خوردن جدی كشتی گیران می توانیم از برگزاری مسابقات گزینشی در كشور ایران حداكثر سهمیه را در آن رقابت ها كسب كنیم.

رنگرز با اشاره به این مطلب که كمك های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش تاكنون در راستای پرداخت حقوق و مزایای و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب اردوها بوده است، اظهار داشت: چون موضوعات مرتبط به جام جهانی باید در سطح ورزش ملی دیده شود، وزیر ورزش قول مساعد داده تا حمایت بسیار خوبی از حوزه كشتی به عمل آید.

نائب رئیس فدراسیون کشتی عنوان داشت: مسابقات المپیك، جهانی كشتی و جام جهانی كشتی به ترتیب در كلاس های A، B و ‍C اهمیت به لحاظ رویداد ورزشی قرار دارند. در صدد هستیم تا كشتی فرنگی ما با توجه به اثبات شایستگی در مسابقات ادوار گذشته جام جهانی حضوری شایسته در مسابقات جام جهانی تهران داشته باشد. با توجه به این اولویت بندی صورت گرفته در نظر است كه با تركیبی جوان حضوری شایسته در مسابقات داشته باشیم.

وی با تاکید بر این مطلب که از ملی پوشان فرنگی كار حاضر در المپیك فقط بشیر باباجان زاده در وزن 120 روی تشك می رود و بقیه غائب خواهند بود، ادامه داد: در مسابقات جام جهانی تهران به دنبال پشتوانه سازی هستیم و امیدواریم همانطور كه در سالیان گذشته به كشتی فرنگی اعتماد شد و امروز نتیجه آن را می بینیم، امسال هم به تیم ملی کشتی فرنگی اعتماد شود.

رنگرز در پایان گفت: در رشته آزاد هم كار با جدیت از سوی كادر فنی بدون وقفه دنبال شده و اردوها به صورت منظم در حال برگزاری است. می دانیم كه غیبت رضا یزدانی تاثیرگذار است و نتیجه گیری را سخت می كند اما به دنبال تكرار قهرمانی در جام جهانی در تهران هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز