خبرگزاری کار ایران

بلال ماخوف:

امکان دارد در جام جهانی کشتی بگیرم

کد خبر : ۴۴۱۷۲

ناراحت شدم وقتی نریمان اسرافیلوف و عبدالسلام گادیسوف در میان برندگان نبودند، اما مطمئن هستم که آنها در آینده شایستگی خود را ثابت می کنند.

دارنده مدال برنز المپیک لندن گفت: به دلیل بیماری نتوانستم در رقابتهای جایزه بزرگ ایوان یاریگین شرکت کنم.

به گزارش ایلنا، بلال ماخوف با بیان این مطلب افزود: پس از المپیک من کمی استراحت کردم و سپس تمرینات خود را آغاز کردم اما به دلیل بیماری و مسمومیت قدیمی که داشتم نیاز به پیگیری معاینات پزشکی در آلمان بود.

وی ادامه داد: من یک هفته پیش از جام یاریگین به تمرینات تیم داغستان رسیدم و این زمان کمی بود تا بتوانم در این مسابقات شرکت کنم.

دارنده مدال طلای جهان در مورد عملکرد تیم داغستان در جام یاریگین اظهار داشت: من ناراحت شدم وقتی نریمان اسرافیلوف و عبدالسلام گادیسوف در میان برندگان نبودند، اما مطمئن هستم که آنها در آینده شایستگی خود را ثابت می کنند.

وی تصریح کرد: همیشه پس از المپیک ها چهره های جدیدی خود را نشان می دهند، از جمله آنها می توان به نوراسالوف، آرتم کبگ و الیاس بیک بالاتوف اشاره کرد و در مجموع فکر می کنم تیم داغستان نتیجه خوبی را در کراسنویارسک کسب کرد.

ماخوف خاطر نشان کرد: در حال حاضر در اردوی تیم ملی روسیه حضور دارم و هرجا که مربیان صلاح دیدند کشتی می گیرم و امکان دارد در جام جهانی تهران به میدان بروم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز