خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی:

تصمیم به حذف کشتی اوج بی‌سلیقگی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۴

اگر مسئولان المپیک با کت و شلوار، گیوه و کتانی در جلسه حاضر می‌شدند اینقدر بی‌سلیقه نبودند که اکنون چنین تصمیمی گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حذف کشتی از المپیک اوج بدسلیقگی است و امیدوارم که چنین تصمیمی گرفته نشود.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی در مورد حذف کشتی از مسابقات المپیک اظهار داشت: این تصمیم بسیار بی‌سلیقه بوده است. حتی اگر مسئولان المپیک با کت و شلوار، گیوه و کتانی در جلسه حاضر می‌شدند اینقدر بی‌سلیقه نبودند که اکنون چنین تصمیمی گرفتند.

کریمی متذکر شد: کشتی ورزش پهلوانی است و از اولین روزهای المپیک وجود داشته،‌ به شخصه علاقه فراوانی به این رشته دارم.  جا دارد از افرادی مثل بنا، خادم و دبیر که زحمات زیادی در کشتی کشیدند تشکر کنم. کشتی یک ورزش انفرادی است که بازیکن با روحیه پهلوانی و فردی خودش در آن به موفقیت می‌رسد مثل فوتبال نیست که ما به بازیکن یک نکته را می‌گوییم و او در زمین هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. وقتی هم دلیل عملکرد بدش را می‌پرسیم می‌گوید مشکلات گوارشی داشتم.

وی خاطر نشان کرد: کشتی ورزشی فکورانه و بسیار جذاب است،‌ حذف آن اوج بی‌سلیقگی بوده است. مخصوصاً اینکه شنیده‌ام می‌خواهند ورزش راگبی را به جای آن به المپیک بیاورند. هر زمان در تلویزیون می‌بینم عده‌ای راگبی بازی می‌کنند و کلاه کاسکت گذاشته‌اند احساس می‌کنم راهنمایی و رانندگی موتور چند نفر را گرفته و آنها برای اعتراض روی یکدیگر می‌پرند (با خنده). امیدوارم چنین تصمیمی گرفته نشود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز