خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک کشتی آزاد؛

ثامن‌الحجج(ع)و فردوسی مازندران فینالیست شدند

asdasd

از ساعت 16 امروز در دیدار رده‌بندی تیم‌های مقیمی بابل و فولاد ماهان سپاهان برای کسب عنوان سوم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم‌های ثامن‌الحجج (ع) خراسان رضوی و فردوسی مازندران به دیدار فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور راه یافتند.

به گزارش ایلنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور جام خلیج فارس از صبح امروز در سالن سردار سجودی شهر بابل در حال برگزاری است.

بر این اساس در مسابقات صبح این رقابت‌ها در دیدار نخست تیم ثامن‌الحجج (ع)خراسان رضوی با نتیجه 7 بر یک از سد تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

در دیگر دیدار ضربدری این مسابقات نیز در یک دیدار نزدیک و پایاپای تیم فردوسی مازندرانی با نتیجه 4 بر 4 از سد تیم مقیمی بابل گذشت. در این مسابقه تیم فردوسی با توجه به امتیاز مثبت 17 به 14نسبت به تیم مقیمی پیروز میدان شد و راهی دیدار فینال شد.

بدین ترتیب از ساعت 16 امروز (جمعه 31شهریورماه) در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم‌های مقیمی بابل و فولاد ماهان سپاهان برای کسب عنوان سوم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پس از این مسابقه تیم‌های ثامن‌الححج (ع) خراسان رضوی و فولاد ماهان سپاهان برای مشخص کردن قهرمان این دوره از مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور به مصاف هم می‌روند.

قضاوت این دیدارها را محمد ابراهیم امامی از تهران، محمد حسین تام خراسان رضوی، طاهر محمدعلی زنگنه از تهران، اصغر محمدی البرز، محمد ربیع‌ پور مازندران و ناصر فروتن، احمد تاجیک و مسعود رستمی‌ پور از تهران برعهده داشتند و بهمن طالبی رئیس کمیته داوران نیز بعنوان هیأت ژوری بر مسابقات نظارت داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز