خبرگزاری کار ایران

ماه جهانی کشتی آغاز شد؛

تداوم تلاش‌ها برای حفظ کشتی در المپیک 2020

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۹

جلسه ویژه کمیته بین‌المللی المپیک چند روز پس از کنگره فیلا در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد

ماه جهانی کشتی، برای حفظ این رشته در رقابت‌های المپیک 2020 از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شد.

به گزارش ایلنا، فیلا در این ماه از کشورهای عضو خود خواسته با همکاری تمامی نهادهای مرتبط از جمله رسانه‌ها و مطبوعات برنامه‌هایی را برای حفظ این رشته در بازی‌های المپیک 2020 به اجراء بگذارد.

جرج بروس‌اف، دبیرکل فدراسیون کشتی روسیه در این باره گفت: کشورهای ایران، روسیه و آمریکا پیشنهاد ایجاد کمپین حمایت از کشتی را ارائه دادند و حدود 180 کشور دنیا به این کمپین جهانی برای حفظ کشتی در بازی‌های المپیک 2020 پیوسته‌اند.

وی ادامه داد: کشورهای عضو این کمپین در ماه می که به نام ماه جهانی کشتی نامگذاری شده است، برنامه‌های متنوعی را برای حفظ کشتی در المپیک انجام می‌دهند و در 18ماه می(28 اردیبهشت‌ماه) کنگره فوق‌العاده فیلا برای تعیین رئیس جدید فدراسیون جهانی کشتی در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار می‌شود.

بروس اف در پایان خاطرنشان کرد: جلسه ویژه کمیته بین‌المللی المپیک چند روز پس از کنگره فیلا در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد و امیدوارم تا آن زمان بتوانیم با کمک تمام کشورهای عضو این رشته را در المپیک حفظ کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز