خبرگزاری کار ایران

محمدرضا دارابی:

کشتی‌گیر گلوگاهی با درخشش در انتخابی عضو تیم ملی شد

کد خبر : ۶۹۴۳۷

کشتی گیر گلوگاهی با درخشش در رقابت های انتخابی و کسب عنوان قهرمانی، به عضویت تیم ملی کشتی جوانان ایران درآمد.

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت: کشتی گیر گلوگاهی با درخشش در رقابت های انتخابی و کسب عنوان قهرمانی، به عضویت تیم ملی کشتی جوانان ایران درآمد.

به گزارش ایلنا از گلوگاه، محمدرضا دارابی اظهار داشت: گلوگاه دو نماینده در این رقابت ها داشت که در پایان علی موجرلو با شکست تمام رقیبان، قهرمان این رقابت ها شد و به جمع اردونشینان تیم ملی جوانان در وزن 76 کیلوگرم پیوست.

وی بیان داشت: احمد بذری کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم گلوگاه در این رقابت‌ها به رغم تلاش فراوان به عنوانی بهتر از پنجم دست پیدا نکرد و بخت حضور در تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور را از دست داد.

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود: همچنین مجید نصرتی مربی سازنده گلوگاه با نظر سرمربی تیم ملی، به عنوان مربی، در کنار تیم ملی جوانان حضور خواهد داشت و تجریبات خود را به کشتی گیران جوان تیم ملی منتقل خواهد کرد.

دارابی کشتی گلوگاه را دارای ظرفیت و استعداد دانست و گفت: در صورت بهره برداری سریعتر از خانه کشتی در دست احداث گلوگاه، بخش زیادی از مشکلات مربوط به این رشته پرطرفدار در این شهر برطرف خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز