خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد دانشجویان جهان – فنلاند؛

3 کشتی‌گیر ایران به وزن‌کشی نرسیدند!

asdasd

دهمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان از ساعت 13:30 امروز به وقت تهران آغاز شد.

مراسم وزن كشی رقابت های 4 وزن نخست كشتی آزاد قهرمانی دانشجویان سال 2012 جهان عصر دیروز در حالی در شهر كورتین فنلاند برگزار شد كه كشتی گیران اوزان 55، 60 و 66 ایران به علت اتمام وقت و اضافه وزن از شركت در رقابت‌ها بازماندند.

به گزارش ایلنا، در این تیم که زیر نظر فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به این رقابت‌ها اعزام شده بود، برای مسابقات روز نخست فقط رضا افضلی در وزن 74 كیلوگرم توانست در آخرین ثانیه‌ها روی باسكول رفته و وزن کشی کند. وی امروز در این وزن كه 16 شركت كننده دارد، ابتدا به مصاف كشتی گیری از برزیل می رود و در صورت پیروزی با برنده كشتی نمایندگان روسیه و بلغارستان روبه رو خواهد شد. محمد سلطانی در 55، هاشم مختاری در 60 و محمد یوسفی در 66 كیلوگرم نتوانستند به علت اضافه وزن در وزن كشی شركت كنند.

به گفته مسئولان این تیم در این میان عدم اعزام اتوبوس برای انتقال تیم ایران از فرودگاه هلسینكی به شهر كورتین از سوی مسوولان برگزاری كه مدعی بودند از سوی مسوولان ایرانی زمان دقیق ورود به فرودگاه هلسینكی به آنها داده نشده بود و همكاری نكردن سفارتخانه ایران در هلسینكی كه از سوی آنها تلاشی برای ایجاد شرایط دستیابی تیم ایران به وسیله نقلیه برای انتقال به محل مسابقات صورت نگرفت از جمله موارد دیر رسیدن تیم ایران به محل وزن كشی بود.

مسابقات 3 وزن دوم در اوزان 84، 96 و 120كیلوگرم فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد و تیم ایران به ترتیب با میثم مصطفی جوکار، عباس طحان و پرویز هادی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

دهمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان از ساعت 13:30 امروز به وقت تهران آغاز شده و در این دوره از رقابت‌ها 23 تیم اعلام آمادگی كرده بودند كه در روز نخست كشتی گیران 19‌كشور بروی باسكول رفتند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز