خبرگزاری کار ایران

خطیب شفاف‌سازی نمی‌کند!

سیروس‌پور: رئیس جمهور تاکید کرد مشکل محمد بنا حل می‌شود

asdasd

در وهله نخست باید تکلیف ریاست فدراسیون کشتی مشخص شود و بعد از آن که تکلیف این موضوع مشخص شد می‌توان در مورد جزییات تصمیم‌گیری کرد.

رییس اسبق فدراسیون کشتی تاکید کرد که سرپرست فعلی این فدراسیون که مسوولیت قبول کرده باید شفاف با اهالی کشتی صحبت کند تا ابهامات را برطرف کند.

پرویز سیروس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مشکلاتی که باعث شده محمد بنا از شرایط موجود ابراز نارضایتی کند، گفت: من هم متوجه این موضوع شدم چراکه بنا در هنگام دریافت مدال شجاعت از رییس جمهور مشکلات را با وی بازگو کرد و من دیدم رییس جمهور تاکید می‌کرد مشکلات را برطرف خواهد کرد.

سیروس‌پور افزود: در وهله نخست باید تکلیف ریاست فدراسیون کشتی مشخص شود و بعد از آن که تکلیف این موضوع مشخص شد می‌توان در مورد جزییات تصمیم‌گیری کرد.

وی متذکر شد: همواره سرپرست‌های فدراسیون‌ها به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدند که این کار غلطی است. ما اگر اساسنامه داریم، اساسنامه فدراسیونی که به تصویب هیات وزیران هم رسیده و متاسفانه هیچ‌وقت اجرایی نشده، باید بر اساس اساسنامه عمل کنیم. متاسفانه من اولین قربانی این شیوه مدیریتی بودم که در زمان ریاست هاشمی‌طبا در سازمان تربیت بدنی رخ داد.

رییس اسبق فدراسیون کشتی تاکید کرد: اگر به این شکل افراد را انتصاب می‌کنند چرا انتخابات برگزار می‌شود. متاسفانه به جای اینکه خود داوران یا خود ورزشکاران جمع شوند و یک نفر را به عنوان نماینده به انتخابات فدراسیون بفرستند خود وزارت ورزش تعیین می کند به عنوان نماینده داوران چه کسی بیاید و یا به عنوان نماینده ورزشکاران چه کسی در انتخابات حاضر شود که این شیوه صحیحی نیست.

سیروس‌پور با بیان اینکه تا زمانی که انتخابات فدراسیون کشتی برگزار نشود نمی‌توان در مورد آینده این فدراسیون صحبتی کرد، افزود: من واقعا نمی‌دانم محمد بنا چه درخواستی از فدراسیون داشته که آنها نتوانستند شرایط را برای او فراهم سازند و متاسفانه این درخواست‌ها در رسانه‌ها اعلام نشد که ما ببینیم در توان فدراسیون هست که این خواسته را برآورد کند یا نه، ولی تا آنجا که می‌دانم فدراسیون 3 ماه است به کارکنانش حقوق نداده، به طور یقین بنا هم درخواست‌هایی در راستای برگزاری اردوهای منظم و همچنین حقوق قهرمانانش داشته که فدراسیون در برآورده کردن آن ناتوان بوده است.

وی افزود: شرایط کشتی باید روشن و معلوم باشد. سرپرست فدراسیون که مسوولیت قبول کرده باید شفاف با اهالی کشتی صحبت کند. اگر بودجه‌ای ندارد صراحتا به وزارت ورزش یا کمیته ملی اعلام کند که پول ندارد یا برای بر پایی اردوهایی که کادر فنی خواسته‌اند نیاز به بودجه بیشتری دارد، اما متاسفانه در این ارتباط شفاف‌سازی نمی‌شود و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ما هم که خارج از گود نشسته‌ایم از این مسائل اطلاعی نداریم. حتی در حال‌ حاضر تیم ملی نوجوانان کشورمان به ارمنستان رفته اما گویا با مشکلات مالی روبرو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز