خبرگزاری کار ایران

پس از قرعه کشی مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛

کی‌روش: ایران در سخت‌ترین گروه قرار دارد/ صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۲

اول از همه باید بگویم که گروه ما یکی از سخت ترین گروههای این مرحله است. اما مطمئنیم که ایران خواهد توانست امتیاز کافی برای صعود به دور بعدی بدست آورد.

 کارلوس کی روش ضمن پیش بینی مشکلات تیم ملی برای آماده سازی خود برای مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا در سال 2015 گفت: ایران در یکی از سخت ترین گروهها در این مرحله قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، در قرعه کشی روز سه شنبه در ملبورن، ایران در گروه B که یکی از سخت ترین گروه هاست، در کنار کویت که برای کسب قهرمانی در سال 1976 این تیم را شکست داد، لبنان و تایلند قرار گرفت.

کی روش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ای اف سی گفت: اول از همه باید بگویم که گروه ما یکی از سخت ترین گروههای این مرحله است. اما مطمئنیم که ایران خواهد توانست امتیاز کافی برای صعود به دور بعدی بدست آورد.

وی افزود: هیچ تردیدی نیست که برای سه تیم دیگر گروه خود احترام قائلیم، اما آرزو می کنیم و امیدواریم شایسته صعود از این مرحله باشیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران چالشهایی را در آماده سازی تیم ملی برای رقابتهای مقدماتی پیش رو می بیند، اما مطمئن است از عهده آن برخواهند آمد.

سرمربی 59 ساله تیم ایران گفت: دوم اینکه به نظر من دور مقدماتی جام ملتهای آسیا در سال 2015 مشکلاتی را از نظر آماده سازی تیم ملی ایجاد می کند. اما وظیفه ما یافتن راه حل مناسب برای تضمین آمادگی خوب تیم است.

وی افزود با این حال اعتقاد زیادی دارم که امکان و توان کافی برای تحقق هدف صعود را داریم.

ایران روز ششم فوریه سال 2013 با رویارویی مقابل لبنان،‌ رقابتهای مقدماتی خود را برای جام ملتهای آسیا آغاز می کند.

 

 قرعه کشی گروه‌های پنج گانه این مسابقات به شرح زیر است:
گروه A: سنگاپور، عمان، سوریه و اردن
گروه B: ایران، لبنان، تایلند و کویت
گروه C: عربستان، چین، عراق و اندونزی
گروه D: قطر مالزی، یمن و بحرین
گروه E: ازبکستان، ویتنام، امارات و هنگ کنگ

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز