خبرگزاری کار ایران

محمد رویانیان:

مهدی تاج در پرسپولیس اختیار تام دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳

نتیجه نشست‌ها واگذاری مسئولیت توسعه فوتبال باشگاه پرسپولیس به رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تاج نه تنها در تیم بزرگسال بلکه در تیم ب و تیم‌های پایه مسئولیت خواهند داشت و به عنوان رئیس سازمان فوتبال برای این تیم‌ها تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان در مراسم معارفه مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس در جمع بازیکنان از نشست 7 ساعته خود با کی‌روش و تک تک ملی‌پوشان پرسپولیس در حاشیه اردوی تیم ملی یاد کرد و مسائلی که بین مدیریت باشگاه و 7 ملی‌پوش پرسپولیس مطرح شده را بازگو کرد و انتظارات خود از کادر فنی، بازیکنان و کلیه اعضای تیم را بیان کرد و از سرخ‌پوشان خواست تا آنها نیز در فرصت های مقتضی درباره مسائل مختلف تیم نظرات خود را مطرح نمایند.

رویانیان در ادامه به اعضای تیم اعلام کرد: مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس منصوب شده و جلساتی نیز طی دو روز اخیر بین وی و تاج برگزار شده که نتیجه این نشست‌ها واگذاری مسئولیت توسعه فوتبال باشگاه پرسپولیس به رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس بوده است. تاج سوابق مدیریتی زیادی در باشگاه‌های مطرح، فدراسیون فوتبال و اتحادیه فوتبال داشته‌اند از این پس به عنوان رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس با اختیارات تام فعالیت خواهند کرد.

رویانیان در ادامه گفت: ما در دو روز اخیر ساعت‌ها با هم مذاکره کردیم و متحد و یکدل تلاش خواهیم کرد تا یک نظام درست و اصولی در فوتبال پرسپولیس حاکم شود و منجربه موفقیت تیم‌های فوتبال پرسپولیس شود. بنده مسئولیت فوتبال کل پرسپولیس را از صفر تا صد و با اختیار تام به مهدی تاج واگذار کرده و از وی حمایت خواهم کرد. انشاءا...  تاج با تجارب خود کاری کند که به اهداف مورد نظر دست یابیم. وی نه تنها در تیم بزرگسال بلکه در تیم ب و تیم‌های پایه مسئولیت خواهند داشت و به عنوان رئیس سازمان فوتبال برای این تیم‌ها تلاش خواهند کرد.

مهدی تاج نیز به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در گذشته با اغلب نفرات تیم به واسطه مسئولیت‌هایی که در فوتبال داشته‌ام جلساتی برگزار و یا ارتباطاتی بین ما برقرار بوده است. معتقدم اگر حال پرسپولیس خوب باشد، حال فوتبال کشور هم خوب است. پرسپولیس چه ببرد و چه ببازد کانون توجه میلیون‌ها ایرانی است. در حال حاضر معتقدم تیم خوبی داریم که از نفرات توانمندی متشکل شده و مدیریت باشگاه برای سربلندی پرسپولیس از هیچ کوششی دریغ نکرده است. انتظار ما از تیم این نیست که همه بازی‌ها را حتما باید ببرد. چنین انتظاری به تیم استرس وارد می‌کند. افزایش توقعات از تیم باعث شده بازیکنان در سایه فشار روانی حاکم بر تیم با استرس کار کنند.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است. وقتی خودمان فوتبال بازی می‌کردیم حریفان خوشحال بودند  بیش از دو گل از پرسپولیس دریافت نکرده‌اند. شرایط کنونی فوتبال ما متفاوت شده است. در سال‌های اخیر بسیاری تیم ها توانسته اند مقابل پرسپولیس و استقلال نتیجه بگیرند. یک زمانی فوتبال ما راحت 3 گل به لبنان می‌زد اما حالا به لبنان می‌بازیم.  بسیار خوشحالم هدف اصلی رویانیان ایجاد یک ساختار قوی و منسجم به منظور سربلندی پرسپولیس در حال و آینده است. ایجاد یک باشگاه قوی در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یعنی تخریب کردن یک زندان. خوشحال کردن مردم نعمت بزرگی است که می‌توان در پرسپولیس به آن دست یافت.

تاج در ادامه تصریح کرد: امیدوارم در راستای اهداف مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه بتوانم اقدامات شایسته‌ای برای پرسپولیس انجام بدهم. امیدوارم پرسپولیس به مرحله‌ای برسد که تولید بازیکن داشته باشد نه مثل حالا که مصرف بازیکن دارد.

تاج در ادامه حرف‌هایش به سرخپوشان گفت: می‌دانم خسته‌اید و بعد از تمرین به اینجا آمده‌اید امیدوارم با تلاش همدیگر بتوانیم تیم خوبی درست کنیم و در سایه وحدت رویه و قرار گرفتن هر فرد در چارچوب وظایف خودش بدون هیچ مشکلی برای سربلندی پرسپولیس عزیز گام برداریم. امیدوارم بتوانم نقش کوچکی در توسعه فوتبال پرسپولیس داشته باشم و حتما از همه بزرگان پرسپولیس که عزیزان و افتخارآفرینان تاریخ فوتبال ما هستند رخصت خواهم گرفت.

رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازی با سایپا را دیدم، نکته ای که توجه بنده را به خود جلب کرد یکدلی حاکم بر تیم بود. به گونه ای که نیمکت نشینان تیم یکدل و متحد برای رسیدن تیم به گل بی تابی می کردند. در چنین فضایی تردیدی نیست که موفقیت های پرسپولیس نزدیک است و می توان روزهای خوبی را برای پرسپولیس متصور بود. بنده با تاکید محمد رویانیان به اینجا آمده ام و انشاءا... هم من به شما کمک خواهم کرد و هم شما به ما.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز