خبرگزاری کار ایران

تحت هیچ شرایطی از اصول خود نمی گذرم

رویانیان: اوضاع کریمی پیچیده‌تر شده ولی نگذاریم او خراب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹

با کریمی صحبت کردم. سعی می کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم و خود او می تواند نقش آفرین باشد. اتفاقات زیادی روی داده و باعث پیچیدگی اوضاع شده است ولی نمی گذاریم او خراب شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان گفت: برای اصولم از زندگی خودم گذشته ام و برای فوتبال از اصولم نمی گذرم. آن همدلی که در بازی با سایپا دیدم به اندازه یک پیروزی ارزش داشت.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان روز گذشته پیش از شروع جلسه معارفه مهدی تاج که در برج میلاد برگزار شد، دقایقی را با بازیکنان به صحبت و گفتگو پرداخت و مسائل مهمی را با آنها در میان گذاشت.

مدیر عامل پرسپولیس در جمع سرخپوشان گفت: چند روز قبل فرصتی دست داد تا در اردوی تیم ملی حاضر شوم. نزدیک به دو ساعت با کی روش و 4 ساعت با ملی پوشان خودمان صحبت کردم که یک ساعت آن به صحبت با علی کریمی اختصاص پیدا کرد. در این صحبت ها مسائل مهمی را با آنها در میان گذاشتم که اینجا هم با شما مطرح می کنم.

وی افزود: به ملی پوشان گفتم هر نکته ای که وجود دارد یا اگر نظری دارند بگویند. فرقی نمی کند، صحبت ها درباره مدیریت باشگاه یا کادر فنی باشد، منتهی باید حریم ها رعایت شود. این خیلی بهتر است که بازیکنان هر چه دارند به ما بگویند و ما هم حرفهایمان را به خود شما بگوییم به جای اینکه حرفها را پیش دیگران ببریم. البته همه چیز باید در چارچوب خودش باشد. مثلا وقتی بازیکن می خواهد درباره مسائل مربوط به کادر فنی صحبت کند باید در جای خودش و با حفظ و رعایت اصول باشد.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: وقتی این حرف ها را به ملی پوشان زدم، دیدم با عقلانیت برخورد کردند و این فرهنگ را که دیدم خیلی خوشحال شدم. من حرف های دلم را زدم و حرف آنها را از دلشان بیرون کشیدم. بعد از جلسه روحیه هر یک از بازیکنان چند برابر شده بود. از آنها بویژه علی کریمی خواستم بهترین بازی خود را برابر کره انجام بدهند.

محمد رویانیان در ادامه صحبت هایش به بازیکنان می گوید: من از اصول خودم نمی گذرم. 8 سال برای این اصول جنگیدم، از زندگی خودم گذشتم، به دفعات اسباب کشی کردم، از مادیات گذشتم و حالا نمی توانم به خاطر فوتبال از اصول خودم بگذرم. اصلا برای پیشرفت باید به اصول پایبند باشیم. اصول حرفه ای فوتبال می گوید، مدیریت باید با تمام قوا و تا آخرین لحظه از سرمربی تیم حمایت کند. اجازه بی انضباطی نمی دهیم. اجازه نمی دهم هزینه شود و بعد همه چیز با بی انضباطی خراب شود. همه چیز باید سر جای خودش باشد. تخریب مربی یعنی تخریب کل تیم و از هم پاشیده شدن شیرازه تیم. به عنوان مدیر باشگاه نمی توانم اجازه چنین اتفاقی را بدهم.

رویانیان خاطر نشان کرد: من در آینده با تک تک شما نشست های خصوصی خواهم داشت تا اگر اشکالی از من تا سرپرست و کادر فنی به نظرتان می رسد، بگوئید ولی همه چیز باید در قالب چارچوب حرفه ای و اصول اخلاقی باشد. من هم مسائلی که وجود دارد را به شما می گویم.

وی افزود: من تاکنون به مواردی مثل لباس، مو و کلا مسائل و زندگی شخصی شما ورود نکرده ام، کرده ام؟ اما بر سر فوتبال تعارف ندارم. هر آنچه به فوتبال و پرسپولیس مربوط شود و روی اینها تاثیر بگذارد به ما هم مربوط می شود.

رویانیان ادامه می دهد: در بازی با سایپا همدلی را دیدم. اینکه نیمکت نشین ها هم با تمام وجود پیروزی تیم را می خواستند و این یک پیروزی بزرگ بود. هر چند که داور مسابقه 4 پنالتی را نگرفت اما بعد از مسابقه قبل از اینکه کارشناسی داوری انجام شود گفتم ما در واقع این بازی را بردیم. البته به جای 3 امتیاز به ما یک امتیاز دادند ولی همدلی که شاهد بودم به اندازه یک پیروزی ارزش داشت.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: قبل از این بازی، آقا مهدی (مهدوی کیا) به من گفته بود همدلی خوبی در تیم بوجود آمده است. ملی پوشان هم چنین مساله ای را مطرح کردند و من این موارد را در بازی با سایپا دیدم. گزارش هایی که از تیم دریافت می کنم هم این را نشان می دهد، حفظ این همدلی لازمه موفقیت است.

مدیر عامل پرسپولیس در صحبت های خود به دو موضوع دیگر هم اشاره کرد. او درباره کریمی گفت: با او صحبت کردم. سعی می کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم و خود او می تواند نقش آفرین باشد. اتفاقات زیادی روی داده و باعث پیچیدگی اوضاع شده ولی نمی گذاریم او خراب شود. شهاب گردان را که دیدم یاد حرف هایی افتادم که با کی‌روش زدم. حرف هایی که نقاط مشترک داشت. سرمربی تیم معتقد بود گردان ظرفیت بالایی دارد و می تواند جایگاه خوبی در تیم ملی داشته باشد. من همچنین باید از گردان تقدیر کنم. وی با اینکه جایگاه خوبی داشت ولی در پرسپولیس بازی نکرد، حاشیه ساز نشد و مصالح تیم را در نظر گرفت. این مساله ارزشمند است و از دید ما پنهان نیست و از وی تقدیر می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز