خبرگزاری کار ایران

شانس پیروزی استقلال بیشتر است؛

علی انصاریان: شرایط پرسپولیس برای دربی مناسب نیست

استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی تیم‌تر از پرسپولیس است و می تواند از شرایط نامساعد پرسپولیس بهترین استفاده را ببرد.

مدافع اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال شانس پیروزی آبی‌پوشان در دربی 75 را بیشتر از پرسپولیس می داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی انصاریان با بیان اینکه شرایط پرسپولیس برای دربی مناسب نیست، اظهارداشت: ژوزه در این مدت دو ماهی که به تیم پرسپولیس ملحق شده، هیچ تاثیر مثبتی روی تیم پرمهره پرسپولیس نداشته و با توجه به شرایط بحرانی پرسپولیس در این روزها، شانس برد قرمزها در دربی 75 کمتر از استقلال است.

انصاریان در پاسخ به این سوال که دوست داری کدام تیم برنده دربی شود، گفت: به شخصه دوست دارم تیم محبوبم پرسپولیس برنده دربی شود، اما استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی تیم‌تر از پرسپولیس است و می تواند از شرایط نامساعد پرسپولیس بهترین استفاده را ببرد. البته دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و هر تیمی که از موقعیت هایی که بدست می آورد بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود.

وی در ادامه متذکر شد: در چند روز گذشته با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که صحبت می کردم از تمرینات ژوزه راضی نبودند و نگران این مساله بودند که نتوانند خواسته هواداران را در این فصل که همانا قهرمانی در لیگ برتر است را بر آورده کنند.

انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن تجربه بازی در دربی را دارم و با دیدن بازی های این دو تیم یاد زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم می افتم که متاسفانه نتوانستم به واسطه چند سال حضور موفق در پرسپولیس به حق ام در فوتبال ملی برسم. فکر می کنم تمام آنها به خاطر این بود که آدم رکی بودم و هستم که برخی صحبت های من به مذاق بعضی از مسئولین فوتبال خوش نمی آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز