خبرگزاری کار ایران

در دربی احساسات حرف اول را می‌زند؛

قلعه‌نویی: عملکرد استقلال با ایده‌آل‌های ما فرق می‌کند

قول می‌دهم فردا یکی از کم حاشیه‌ترین شهرآورد‌ها را مشاهده کنید زیرا هر دو مربی به دنبال ارایه یک بازی زیبا هستند.

سرمربی استقلال تاکید کرد که عملکرد تیم ما با ایده‌آل‌های ما فرق می‌کند و اگر می‌خواهیم به هماهنگی لازم برسیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی عصر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی هفتاد و پنجم با بیان این مطلب اظهارداشت: در دربی احساسات حرف اول را می‌زند و دلیل خاص بودن این دیدار حساسیت آن است.

وی با بیان اینکه در درجه اول امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم و تماشاچیان از این دیدار لذت ببرند، افزود: ما باید از نظر روحی و روانی خود را برای دربی آماده کنیم. در این دیدار هر تیمی از نظر روحی و روانی آماده‌تر باشد و بتواند از لحظه‌ها بهتر استفاده کند، برنده خواهد بود.

قلعه‌نویی همچنین با بیان اینکه عملکرد تیم ما با ایده‌آل‌های ما فرق می‌کند، تصریح کرد: در دیدارهای اخیر عملکرد بسیار بهتری داشتیم. اگر می‌خواهیم به هماهنگی لازم برسیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه در این دیدار نباید به عملکرد تیم‌ها در بازی‌های گذشته توجه کرد و می‌دانیم در دیدار مقابل پرسپولیس کار دشواری در پیش رو داریم، تاکید کرد: ما باید بتوانیم در این دیدار روحیه خود را حفظ کنیم و به نتایج پرسپولیس بی‌توجه باشیم. بی‌تجربگی بازیکنان پرسپولیس برای حضور در شهرآورد شاید به نفع ما باشد اما باید بدانیم بازیکنان بزرگی مثل سید جلال حسینی میدان بزرگتری را نیز تجربه کرده‌اند. مربی پرسپولیس هم مربی بزرگی است و تجارب لازم را دارد و می‌گویند دربی‌باز است.

سرمربی استقلال همچنین در ادامه تاکید کرد: قول می‌دهم فردا یکی از کم حاشیه‌ترین شهرآورد‌ها را مشاهده کنید زیرا هر دو مربی به دنبال ارایه یک بازی زیبا هستند. این بازی پیام‌های زیادی برای علاقه مندان به فوتبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: به شما قول می‌دهم این بازی یکی از کم‌حاشیه‌ترین داربی‌ها خواهد بود چراکه مربیان هر دو تیم به دنبال بازی زیبا هستند. این بازی می‌تواند به جامعه شور و نشاط بدهد مثلا حضور جواد نکونام و علی کریمی باعث می‌شود هر حرکتی از این دو بازیکن الگویی برای جامعه باشد و اصلا کل این بازی یک پیام است. همین کارهای خاص است که باعث می‌شود بازی‌ها در خاطر فوتبال‌دوستان بماند. از هواداران دو تیم می‌خواهم انرژی‌ خود را فقط برای تشویق تیم خود بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز