خبرگزاری کار ایران

از سانحه تصادف رانندگی؛

رضا چلنگر جان سالم به در برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۱

این اتفاق ساعت 9 صبح روز یکشنبه در مسیر آزاد راه تهران - کرج در حوالی خروجی ماهدشت روی داد.

رضا چلنگر مترجم سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که اکنون هم با باشگاه همکاری دارد از سانحه تصادف رانندگی جان سالم به در برد.

به گزارش ایلنا، این اتفاق ساعت 9 صبح روز یکشنبه در مسیر آزاد راه تهران - کرج در حوالی خروجی ماهدشت روی داد.

رضا چلنگر اینگونه توضیح داد: برای من تصادف زنجیره ای اتفاق افتاد. با توجه به اینکه سرعتم کنترل شده بود، به خودروی مقابل نزدم ولی خودرویی که پشت سر من بود، سرعت خیلی زیادی داشت و بعد از برخورد با من باعث شد با خودروی جلویی هم برخورد کنم. ماشین من هم از عقب تا صندلی راننده جمع شد. خدا را شکر که عقب خودروی خودم سرنشین نداشتم و برای سرنشینان 9 خودروی دیگر هم آسیب‌دیدگی پیش نیامد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بیمه پیگیر کارم هستم و امیدوارم خسارتی که پرداخت می‌شود کفاف بازسازی ماشین را بدهد، دلم از این می‌سوزد که خیلی از چهره‌های سرشناس فوتبال جهان روی صندلی شاگرد پراید قرمز رنگم نشسته بودند و همیشه به شوخی می‌گفتم، این صندلی را باید به موزه ببرند. باید آن را جداگانه بیمه می‌کردم.

چلنگر در پایان یادآور شد: مرحوم ایویچ، بلاژویچ، ایوانکوویچ، کرانچار، بگوویچ، نناد، ترایکوویچ (سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران)، میاچ و خیلی‌های دیگر را با همین ماشین این طرف و آن طرف بردم. ماشین من اگر حرف می‌زد چه رازهایی از فوتبال ایران که در سینه نداشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز