خبرگزاری کار ایران

پاناما و مراکش حریفانی ناشناخته هستند؛

صانعی: گروه‌‌بندی جام جهانی فوتسال توازن ندارد

تیم‌های مراکش و به ویژه پاناما برای ما کاملا ناشناخته هستند و باید طی ماه‌های آینده تلاش کنیم تا فیلم بازی‌های تیم پاناما را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قرعه کشی رقابت های جام جهانی وهمگروهی با مراکش و پاناما گفت: گروه‌بندی مسابقات جام جهانی توازن ندارد و تیم‌های ملی فوتسال پاناما و مراکش را حریفانی ناشناخته برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال هستند.

به گزارش ایلنا، صانعی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در گروه B جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، پاناما و مراکش هم‌گروه شده که به اعتقاد من این گروه به همراه گروه‌های C و F از سخت‌ترین گروه‌هاست.

وی در این خصوص گفت: اسپانیا تیمی قدرتمند و شناخته شده است و چندین عنوان قهرمانی در کارنامه دارد و بارها با این تیم اروپایی بازی کرده‌ایم و شناخت کافی از فوتسال اسپانیا داریم. اما تیم‌های مراکش و به ویژه پاناما برای ما کاملا ناشناخته هستند و باید طی ماه‌های آینده تلاش کنیم تا فیلم بازی‌های تیم پاناما را بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عدم توازن در گروه‌بندی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 را از بزرگترین ایرادهای قرعه کشی این دوره از مسابقات خواند و گفت: با این شرایط احتمال دارد تعدادی از تیم‌های مطرح در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شوند. این قرعه کشی و گروه‌بندی به تیم‌های مطرح لطمه می‌زند و ممکن است با حذف آنها تیم‌های ضعیف به مراحل بالاتر صعود کنند که سطح کیفی رقابت ها با حذف تیمهای بزرگ افت خواهد کرد.

صانعی در خصوص زمان اعلام فهرست نفرات تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: روز شنبه چهارم شهریورماه اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام خواهد شد و تمرینات تیم ملی فوتسال هم از روز 11 شهریورماه آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز