خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال؛

سرخابی‌ها با تساوی به رختکن رفتند

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز از ساعت ۱۸با برگزاری دربی ۷۵ بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار شد که در نیمه اول دو تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال؛ سرخابی‌ها با تساوی به رختکن رفتند هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز با برگزاری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی پی گیری شد که در نیمه اول در ۱۵ دقیقه ابتدایی با تساوی کار خود را پیش بردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته ششم لیگ بر‌تر فوتبال امروز از ساعت ۱۸با برگزاری دربی ۷۵ بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار شد که در نیمه اول دو تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

استقلال در دقایق ابتدایی بازی حملاتی روی دروازه پرسپولیس داشت اما بعد از چند دقیقه این پرسپولیس بود که با ضربه سر علی کریمی موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه مسابقه این سرخپوشان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تلاش دو تیم تا دقیقه ۱۵ گلی در بر نداشت.

در ۱۵ دقیقه دوم دو تیم بیشتر در میانه میدان کار خود را دنبال کردندامادر دقیقه ۲۲ شوت محکم جانواریو از کنار دروازه پرسپولیس گذشت. در ادامه این آبی پوشان بودند که بازی را بهتر پیش بردند اما دوباره با توپ گیری بازیکنان پرسپولیس بازی متعادل شد و البته در دقایقی هم این پرسپولیس بود که توسط قاضی یک موقعیت خطرناک را روی دروازه استقلال روی پاس زیبای کریمی ایجاد کرد ولی با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی کمی متعادل‌تر شد ولی باز هم در دقایق پایانی این پرسپولیس بود که بهتر نشان داد ولی موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست داد تا بازی در این نیمه با حساب صفر بر صفر به پایان برسد. محسن ترکی داور این مسابقه در نیمه اول به مهرداد پولادی از پرسپولیس و سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز