خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته انضباطی:

با خاطیان شهرآورد 75به شدت برخورد می‌کنیم

شاهد صحنه هایی بودم که هیچگاه در شهرآورد های گذشته اتفاق نیفتاده بود.

رئیس کمیته انضباطی از برخورد جدی این کمیته با متخلفان شهرآورد 75 خبر داد.

به گزارش  ایلنا، اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفت: روز گذشته شاهد صحنه هایی بودم که هیچگاه در شهرآورد های گذشته اتفاق نیفتاده بود. قبل از آغاز بازی با لیدرهای هر دو تیم جلسه ای گذاشتیم و قول مساعد گرفتیم که شاهد سکوهای آرام در ورزشگاه باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای اولین بار شاهد اعمال ناپسندی بودیم که تاکنون رخ نداده بود.

وی در ادامه بیان کرد: برای لیدر ها جوایزی را تعیین کرده بودیم که در صورت عدم بروز هر گونه مشکل در اختیارشان قرار دهیم.هدفمان این بود که شاهد بازی جذاب و بی تنشی باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برای این که این اعمال زشت سرلوحه دیگر تماشاگران در بازیهای آتی نشود، برخورود و تصمیمات جدی در مورد تخلفات این بازی گرفته خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: به عنوان ناظر ویژه انضباطی به همراه 11 نفر دیگر در ورزشگاه حضور داشتیم و شاهد اهانت به محسن بنگر- بازیکن پرسپولیس از سوی تماشاگران استقلال بودم که برخورد جدی با این موضوع می شود.در واقع منتظر گزارش 11 ناظر به همراه گزارش داوران و ناظران سازمان لیگ هستیم تا بعدازظهر امروز نشستی را تشکیل داده و رای تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال را صادر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز