خبرگزاری کار ایران

دبیری خبرداد:

حسین شمس مدیرفنی تیم فوتسال دبیری تبریز شد

حسین شمس پیش از این عهده‌دار سمت مدیریت فنی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در فصل گذشته بود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران مدیریت فنی تیم فوتسال دبیری تبریز را به مدت یک فصل بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز، افشین دبیری با اعلام این خبر گفت: با توجه به دو جلسه ای که با حسین شمس در تهران و تبریز برگزار کردیم درخصوص سمت مدیریت فنی باشگاه با وی مذاکره کرده و سرانجام شب گذشته به توافق نهایی رسیدیم تا به مدت یک فصل مدیرت فنی تیم فوتسال دبیری را برعهده بگیرند.

مدیرعامل باشگاه دبیری افزود: یک جلسه در تبریز در خدمت شمس بودیم که بر سر تمرینات تیم حاضر شد و با توجه به توافقات انجام شده، تمرینات روز سه شنبه در حضور وی در تبریز انجام خواهد رسید.

دبیری همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: شمس دارای سوابق ملی ارزشمند و همچنین عنوان برترین مربی2009 جهان است که مدرس جهانی فیفا نیز ویترین افتخاراتشان را برای اسطوره شدن تکمیل می کند، این انتخاب برای هر چه قدرتمندتر شدن تیم فوتسال دبیری و به احترام هواداران این تیم انجام شد.

مدیرعامل دبیری تاکید کرد: باشگاه دبیری تبریز از غیاثی مربی زحمتکش خود حمایت کامل را دارد و امید می رود با تجارب ارزنده شمس در کنار وی، دبیری بتواند روزهای هر چه بهتری را پیش رو داشته باشد.

وی در خاتمه از پیروزی روز گذشته دبیری برابر راه‌ساری ابراز خوشحالی کرد: ما شکست برابر شهرداری تبریز را به فال نیک گرفتیم چراکه باعث ایجاد روحیه جدیدی در تیم ما شد و تیم با تمام توان برابر راه ساری به این پیروزی رسید. 4 گل ارزشمند به ثمر رسید که نشان گر همدلی در دبیری تبریز بود.

حسین شمس پیش از این عهده‌دار سمت مدیریت فنی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در فصل گذشته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز