خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید ۳ گل می‌زد؛

رویانیان: بحث بازیکنان میلیاردی نخ‌نما شده است

یک ماه تمام تیم و بازیکنان ما را کوبیدند که این‌ها میلیاردی هستند در حالیکه طی سال‌های اخیر باشگاه‌های دیگر هزینه کردند، بازیکنان و ستاره‌ها را به خدمت گرفتند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس مستحق پیروزی در داربی بود و ۷۰ درصد توان خود را به نمایش گذاشت. پرسپولیس از این پس می‌تواند انتظارات هواداران را بر آورده کند.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: در این بازی بازیکنان پرسپولیس همدل و متحد و با تمام وجود به میدان رفتند. آن‌ها انسجام خوبی داشتند و ما امیدواریم این بازی آغازی باشد بر موفقیت‌های پی در پی تیم پرسپولیس. بازیکنان ثابت کردند که این تیم پتانسیل کسب نتایج خوب را دارد. بازیکنان باید قدر و منزلت خود را بدانند و بدون توجه و حاشیه‌ها و تحریکات فقط به موفقیت تیم فکر کنند.

رویانیان درباره تساوی بدون گل در داربی ۷۵ گفت: پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی باشد. پرسپولیس حداقل شایستگی زدن ۳ گل را داشت اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال فوتبال است و بعضا موقعیت‌ها هدر می‌رود. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند می‌توانند مطمئن بازی کرده و ابراز وجود کنند. آن‌ها به هنگام خلق موقعیت‌ها یک مقدار هم بدشانس بودند اما باید برای رسیدن به گل، صد در صد مطمئن باشند.

رویانیان در ادامه به نکات تازه‌ای اشاره کرد و گفت: ما همه مسائل را رصد کردیم. به اعتقاد من متاسفانه طی این مدت از طرق مختلف به بازیکنان پرسپولیس هجوم فکری آوردند و عملیات روانی پیاده کردند. آغاز این ماجرا‌ها قبل از شروع فصل بود. این مسائل یکی دو ماه قبل از شروع فصل آغاز شد. در بوق و کرنا شد که پرسپولیس بازیکن میلیاردی گرفته اما همه دیدند که در ادامه فصل نقل و انتقالات، بودند تیم‌هایی که بازیکنان گران قیمت تری کسب کردند و پول‌های زیادی به برخی بازیکنان دادند. در این مدت فشار روحی و روانی زیادی روی باشگاه، تیم و بازیکنان بود. برخی از این هجمه‌ها غیر واقعی و در برخی موارد افراطی بود.

وی افزود: بحث بازیکنان میلیاردی از نظر ما دیگر کاملا تکراری و نخ نما شده است. یک ماه تمام تیم و بازیکنان ما را کوبیدند که این‌ها میلیاردی هستند در حالی که طی سال‌های اخیر باشگاه‌های دیگر هزینه کردند، بازیکنان و ستاره‌ها را به خدمت گرفتند و شاید جرم پرسپولیس این بود که یکسال بازیکن گرفت.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: بنده باید بگویم برخی دوستان ما که پرسپولیسی بودند نیز تحمل لازم و کافی را نداشتند. هواداران پرسپولیس تا به امروز صبوری کرده و به رغم اینکه نتایج در حد انتظار آن‌ها نبوده با درک شرایط از تیم حمایت کردند و به مربی و بازیکنان فرصت دادند اما برخی عجولانه از مربی و بازیکنان انتقاد کردند. این مسائل دست به دست هم داد تا فشار روی تیم بیشتر از قبل شود. این‌ها عاملی شد که پرسپولیس نتایج ضعیفی بگیرد. ما هم برای خنثی کردن این اتفاقات طراحی‌ها و برنامه ریزی‌هایی داشتیم و آن‌ها را طی روزهای گذشته پیاده کردیم و سعی کردیم با این برنامه‌ها فشار روحی و روانی را از روی تیم برداریم. بنده و همکارانم یک هفته روی این مسائل کار کردیم.

رویانیان در پاسخ به سوال سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره تشریح برخی اقدامات انجام شده و مسائل پشت پرده گفت: بنده با بزرگترهای تیم و برخی ملی پوشان جلسات مخفیانه و محرمانه‌ای داشتیم. با کل تیم دو بار جلسه داشتم. با سرمربی تیم در سه نوبت صحبت کردم. علاوه بر تمرینات به اردوی پرسپولیس رفتم و برای اولین بار با اتوبوس بازیکنان تیم به ورزشگاه آمدم. احساس کردم باید کنار تیم باشم و یک سری کارهایی انجام بدهم که لازم است.

مدیر عامل سرخپوشان خاطر نشان کرد: متاسفانه طی این مدت دخالت‌هایی از کانال‌های غیر صحیح و از بیرون صورت گرفته که نباید اتفاق می‌افتاده و من از تمام عزیزان توقع دارم هر موضوعی هست به خودم بگویند. مطرح کردن برخی مسائل در رسانه‌ها باعث می‌شود هجمه‌ای از انتقادات و حواشی را شاهد باشیم. این‌ها به روحیه عوامل تیم لطمه می‌زند و انسجام تیمی را کمرنگ می‌کند.

وی در ادامه گفت: از همینجا از همه عزیزان و بزرگان پرسپولیس می‌خواهم هر آنچه هست به جای آنکه در رسانه‌ها بخوانیم و بشنویم به خودمان بگویند. باید تدبیر کرد، همه پرسپولیسی‌ها باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند. نباید پس از باخت شاهد مصاحبه‌های تند و تخریبی باشیم. این مسائل تیم را به حاشیه می‌برد و باعث می‌شود فکر بازیکن بسته شود، روحیه‌اش تخریب شود و در مجموع با اقداماتی که انجام داده بودیم انتظار داشتیم مربیان و بازیکنان تیم با فراق بال و آسوده خاطر به میدان بروند و در سایه همدل شدن، اتحاد و انسجام تیم شاهد یک بازی بر‌تر باشیم که همین اتفاق هم افتاد.

رویانیان درباره بحث بازیکنان کم کار که هفته گذشته مطرح شد، گفت: انتظارم از بازیکنان پرسپولیس مقاومت قاطع در مقابل هجمه‌ها، حاشیه‌ها و جو موجود بود. ما به این کادر فنی و بازیکنان اعتماد راسخ داریم. آن‌ها باید جلوی این توطئه‌ها را می‌گرفتند. ما به هیچ بازیکنی اتهام نمی‌زنیم. تک تک این بازیکنان را خودمان جذب کرده و روی توان فنی و شخصیت و اخلاقیات آن‌ها شناخت کامل داریم. تکرار می‌کنم که ما انتظار بیشتری داشتیم. آن‌ها می‌بایست در مقابل این هجمه‌ها قدرت بیشتری از خود نشان می‌دادند. نباید تحت تاثیر این مسائل قرار می‌گرفتند. نباید طوری عمل می‌کردند که این فشارهای روحی و روانی در عملکرد آن‌ها تاثیر بگذارد. من به خاطر این مسائل از بچه‌ها ناراحت بودم.

وی در ادامه افزود: از امروز به بعد هم کنار تیم خواهم بود. همه انتظار ما از بازیکنان و کادر تیم این بود که تحت تاثیر مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌ها و تماس‌هایی که با آن‌ها گرفته می‌شود قرار نگیرند. آن‌ها باید با همدلی، همبستگی و عشق به یکدیگر و هواداران جلوی این مسائل ایستادگی کنند.

رویانیان گفت: وقتی چند نفر با بازیکن تماس بگیرند و بگویند حق تو قرار نگرفتن در لیست ۱۸ نفره یا نیمکت نشینی نیست و مربی حق تو را ضایع کرده و بعد هم حرف‌های دیگری درباره بازیکنان و مربی به بازیکن بزنند فکر نمی‌کنید بازیکن درگیر خیلی از مسائل می‌شود؟ ما انتظارمان این است، از بازیکن جوان گرفته تا بزرگ، همه آن‌ها باید هوشیار باشند و فقط به موفقیت تیم فکر کرده و تحت تاثیر هیچ جریان و مسئله‌ای قرار نگیرند.

مدیر عامل پرسپولیس ادامه داد: همه بازیکنان ما بازیکنان توانمندی هستند. همه آن‌ها سابقه ملی دارند یا الان در تیم ملی هستند یا در ماه‌های اخیر عضو تیم ملی بوده‌اند. من به همه بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم و الان هم نمی‌خواهم به همه مسائل اشاره کنم اما طی این مدت علاوه بر بالا بردن سطح انتظارات و فشار روحی ایجاد کردن برای بازیکنان شاهد یکسری اقدامات تخریبی دیگر بودیم اما بنده از این پس تصمیم گرفتم یک روز هم تیم را تنها نگذارم. می‌روم کنارشان و این فشار‌ها را از روی دوششان بر می‌دارم تا مربی و بازیکن در آرامش کامل باشند.

وی افزود: انتظار ما از کل تیم این بوده که تیم شخصیت قهرمانی داشته باشد. اعضای تیم باید به ما اعتماد کنند، همه ما باید دست در دست هم بدهیم و دل این هواداران عزیز که تا به امروز در حمایت از تیم ذره‌ای کم نگذاشته‌اند را شاد کنیم. نمی‌دانم چرا این همه فشار باید روی یک تیم باشد. چرا این همه جنگ روانی، هجمه و یکسری اقدامات تخریبی را شاهد باشیم؟ به خاطر چه؟ به خاطر رویانیان؟!

رویانیان تصریح کرد: ما که برای مدیر عاملی باشگاه کلاهی ندوخته‌ایم. ما آمده‌ایم برای این باشگاه سرمایه گذاری کنیم. من سرباز این مملکت هستم و بنده را هر جا که بگذارند خدمت می‌کنم. آمدم و به حرمت این هواداران آبرویم را گذاشتم و می‌گذارم. شبانه روز برای پرسپولیس کار می‌کنم و معتقدم این هواداران خیلی با معرفت‌تر از این حرف‌ها هستند. آن‌ها در این شش هفته برای تیم محبوبشان سنگ تمام گذاشتند. مرحبا بر این صبوری، عشق و حرفه‌ای‌گری آن‌ها. حق این هواداران بود که پرسپولیس برنده داربی باشد.

مدیر عامل پرسپولیس در پایان گفت: با این وجود معتقدم نمایشی که بازیکنان پرسپولیس در داربی ۷۵ از خود نشان دادند، هواداران را به آینده تیم دلگرم کرد. ما معتقدیم که پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و بنده همواره دعا می‌کنم خدا توفیق دهد تا شرمنده هواداران عزیز و میلیونی پرسپولیس نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز