خبرگزاری کار ایران

مصطفی اکرامی:

بازی سختی مقابل داماش خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۲

بازی مقابل داماش، سخت‌تر از بازی سپاهان خواهد بود چون آنها با انگیزه شکست دادن به تبریز می‌آیند.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را در هفته گذشته مقابل سپاهان انجام دادیم و بازیکنان در زمین تمرکز داشتند. بازی تماشاگر پسندی ارایه دادیم و هم اینکه توانستیم یکی از بهترین تیم های آسیا را با نتیجه بسیار خوب شکست بدهیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی اکرامی ادامه داد: ما در یک هفته 2 بازی سنگین و در عین حال دشوار را انجام دادیم و توانستیم 6 امتیاز شیرین بگیریم. خدا را شکر که این اتفاق افتاد و نشان دادیم که چه تیم قدرتمندی داریم. صدرنشینی با شکست دادن استقلال و سپاهان مزه دارد ولی ما به این مسئله دل خوش نمی کنیم و دنبال این هستیم با ادامه این روند بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.

بازیکن تراکتور سازان تصریح کرد: شرایط روحی و روانی خوبی داریم و از آمادگی جسمانی خوبی نیز برخوردار هستیم. همه چیز خوب است تا در مقابل داماش و با حضور هواداران خود بازی کنیم و این 3 امتیاز را هم بگیریم. البته بازیکنان ما می دانند که از این به بعد همه تیم ها حساب ویژه ای روی ما باز کرده اند و به چشم دیگری به تیم تراکتور نگاه می کنند.

اکرامی در خصوص بازی با داماش گیلان، گفت: بازی مقابل داماش، سخت‌تر از بازی سپاهان خواهد بود چون آنها با انگیزه شکست دادن به تبریز می آیند. البته آنها قطعا روی ضد حملات برنامه دارند و مقابل ما بسته بازی می کنند. هدف ما قهرمانی است و در مقابل این تیم با قدرت بازی خواهیم کرد تا 3 امتیاز شیرین این بازی را نیز کسب کنیم.

وی ادامه داد: از هواداران درخواست می کنم، مثل همیشه استادیوم را پر کنند. ما در ادامه بیشتر از قبل به حمایت آنها نیاز داریم تا به مقام قهرمانی برسیم. وقتی استادیوم را با حضور هواداران می بینیم، دلگرمی بیشتری داریم و با انگیزه تر تلاش می‌کنیم تا دل آنها شاد شود. ما توان قهرمانی را داریم و  با حمایت هواداران خود اگر این روند بازی‌ها را ادامه دهیم، انشاالله قهرمان خواهیم شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز