خبرگزاری کار ایران

دیدار با ازبک‌ها سخت‌تر از کره خواهد بود؛

ذوالفقارنسب: برگزار نشدن جام حذفی غیرعقلانی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۸

کی‌روش از نظر حرفه‌ای فقط به منافع تیم ملی فکر می‌کند،اما باید منافع فوتبال ما که ابعاد گسترده‌تری هم دارد مورد توجه قرار بگیرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص خبر برگزاری احتمالی مسابقات جام‌حذفی گفت: مسوولان سازمان لیگ بارها در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند و مجددا تصمیمشان تغییر یافته، به همین دلیل باور نمی‌کنم این مسابقات برگزار شود.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: من فکر می‌کنم اگر این تصمیم را گرفته باشند که مسابقات جام حذفی برگزار شود یک تصمیم پسندیده و منطقی است اما با توجه به اینکه مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بارها در این باره اظهارات ضد و نقیضی داشته‌اند باور برگزاری مسابقات جام‌حذفی تا حدودی برای من سخت است ولی اگر صحت داشته باشد کار عقلانی خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال عدم حضور ملی‌پوشان در مسابقات جام‌حذفی اظهار داشت: هیچ ایرادی ندارد رقابت‌های جام‌حذفی بدون حضور ملی‌پوشان برگزار شود تا اینکه من اطلاع دارم 95 درصد باشگاه‌های شرکت‌کننده در جام‌حذفی ملی‌پوش ندارند. سوای آن عدم حضور ملی پوشان در مسابقات مقدماتی جام‌حذفی مشکلی برای تیم‌ها ایجاد نمی‌کند.

این کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر عدم برگزاری جام حذفی گفت: کی‌روش از نظر حرفه‌ای فقط به منافع تیم ملی فکر می‌کند،اما باید منافع فوتبال ما که ابعاد گسترده‌تری هم دارد مورد توجه قرار بگیرد.

ذوالفقارنسب با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی مقابل تاجیکستان اظهار کرد: به نظر من تاجیکستان هیچ شباهتی به ازبکستان ندارد و ساختار فوتبال ازبکستان به مراتب قوی‌تر از تاجیکستان است ازبک‌ها فوتبال به مراتب با کیفیت‌تر را ارایه می‌کنند با این حال دیدار با تاجیکستان می‌تواند یک بازی روحیه‌بخش برای ملی‌پوشان باشد.

وی افزود: البته من با تعطیلی مسابقات لیگ برتر موافق نیستم برای مسابقه دوستانه برابر تاجیکستان نباید بازی‌های لیگ تعطیل می‌شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی ظرفیت حضور در جام‌جهانی را دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در راه صعود به جام‌جهانی امتیازاتی را از دست داده‌ایم که باید هر چه سریعتر آنها را جبران کنیم و دیدار خانگی مقابل ازبکستان بهترین فرصت است. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم دیدار تیم ملی برابر ازبکستان به مراتب سخت‌تر از دیدار برابر کره‌جنوبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز