خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی فوتسال-تایلند؛

نشست کمیته فوتسالAFC در بانکوک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۶

در این جلسه درخصوص موارد مهمی از جمله تعیین میزبان دوره آتی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصمیم‌گیری خواهند کرد.

اعضای کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز پس از برگزاری دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 تایلند در بانکوک گردهم می‌آیند و در خصوص موارد مهمی از جمله تعیین میزبان دوره آتی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تصمیم گیری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی تارقلی‌زاده، عضو ایرانی کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص اظهار داشت: در نشستی که روز 19نوامبر 2012(29 آبان‌ماه 91) در بانکوک خواهیم داشت در خصوص چند موضوع مهم از جمله تعیین میزبان چهارهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بحث و گفتگو خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مواردی که در این جلسه مورد بحث قرار می‌گیرد، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان است. از آنجائیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد برگزاری این مسابقات را در فیفا مطرح کرده باید در خصوص تعیین میزبان این مسابقات نیز تصمیم‌گیری کنیم.

تارقلی‌زاده با یادآوری اینکه ایران و ژاپن از شانس‌های تصاحب امتیاز میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا هستند، افزود: چون ایران در دوره نخست این مسابقات میزبان بوده از شانس کمتری نسبت به ژاپن برای میزبانی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز