خبرگزاری کار ایران

جدایی حقیقی از فجر زائیده ذهن دلالان است؛

یاوری: کفاشیان و دوستانش فقط به فکر خودشان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۳

فدراسیون باید یک کمیته فنی واقعی را تشکیل و این موضوع را بحث گذاشته و نهایتا یک تصمیم جمعی را مبتنی بر خردجمعی اتخاذ و رسما اعلام کند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تاکید کرد که مدیران فدراسیون فوتبال در بحث جام حذفی فقط منافع خودشان را می‌بینند.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا بااشاره به تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال این تعطیلات خواسته یا ناخواسته باید به نفع تیم‌های باشگاهی هم باشد و فدراسیون فوتبال نیاز است این موضوع را مدنظر قرار بدهد. با این حال من فکر می‌کنم با توجه به شرایط نسبتا بحرانی که تیم ملی دارد باید کمک کنیم این تیم با کارلوس کی روش به مدینه فاضله‌اش که همان صعود به جام جهانی است، برسد.

وی افزود: انتقاد و گله در این زمینه به نظر نفعی به حال ما ندارد و بهتر است در این مدت از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و به فکر رفع معایت و مشکلات تیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهد کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده قرار است ما یک اردوی 5 روزه را در تهران داشته و در طول این 5 روز یک بازی تدارکاتی را با گهر زاگرس و یک بازی تدارکاتی را نیز با استقلال تهران برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در ادامه با تاکید بر برگزاری رقابت های جام حذفی گفت: مطمئنا این یک تصمیم کاملا اشتباه است و مسئولان فدراسیون فوتبال باید تمامی جوانب کار را در این خصوص درنظر بگیرند. طبق استانداردهای حرفه‌ای یک بازیکن در طول یک فصل باید بین 40 تا50 بازی را برای تیمش انجام دهد درحالی که یک بازیکن در ایران اگر تمام بازی‌های لیگ برتر را هم در ترکیب تیمش حضور داشته باشد34 بازی را انجام خواهدداد که باز هم پایین‌تر از میانگین استادنداردحرفه ای است.

وی ادامه داد: البته فوتبال ما فقط در حد حرف و اسم حرفه‌ای است. من اعتقاد دارم برگزاری جام حذفی فرصت بسیار خوبی برای میدان دادن به جوان‌ترها و حتی خودنمایی تیم‌هایی است که فرصت حضور در لیگ برتر را ندارند. ضمن آنکه بعید است هواداران فوتبال و مردم هم مخالف برگزاری جام حذفی باشند. به نظر مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در این زمینه فقط منافع خودشان را در نظر می گیرند و به فکر باشگاه ها و مردم نیستند.

یاوری درادامه به بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال در بحث تصمیم‌گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی اشاره کرد و گفت: این بسیار بد است که فدراسیون فوتبال توان تصمیم گیری قطعی دراین زمینه را ندارد. به اعتقاد من فدراسیون باید یک کمیته فنی واقعی را تشکیل و این موضوع را بحث گذاشته و نهایتا یک تصمیم جمعی را مبتنی بر خردجمعی اتخاذ و رسما اعلام کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای نیم فصل لیگ برتر فوتبال دارید، گفت: باتوجه به شرایطی که فجر دارد سعی داریم در تعطیلات نیم فصل تیم خود را تقویت و چند بازیکن جدید را در پست هافبک و خط حمله به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فجر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر احتمال جدایی رضاحقیقی از این تیم و پیوستنش به پرسپولیس گفت: من به این مسائل ورود نمی کنم. رضا حقیقی هم اکنون مصدوم است و بزودی تمریناتش را با ما شروع خواهد کرد. جدایی حقیقی از فجر ساخته ذهنیت برخی دلال‌ها و خبرنگاران ذی نفع است که به آن توجه نمی کنیم.

وی در رابطه باآینده تیم فجر در لیگ برتر هم گفت: اگر ما از مصائب و مشکلات مسابقات مقدماتی جام جهانی رها بشویم در جریان تعطیلات نیم فصل تیم خود را تقویت و شرایط به نسبت بهتری نسبت به نیم فصل اول رقابت‌ها خواهیم داشت. خوشبختانه ما نیم فصل اول را با عملکرد خوبی درحال سپری هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

یاوری در پایان در رابطه با بازی تیم ملی مقابل ازبکستان هم گفت: من فکر می کنم ازبکستان حریف سرسخت‌تری نسبت به کره برای ما باشد. این کشور در نزدیکی کشور ما است و فوتبال ما را به خوبی می شناسد. سرمربی تیم ملی باید توجه بسیار دقیقی به این تیم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز