خبرگزاری کار ایران

اماراتی‌ها ناجوانمردانه بازی کردند؛

محمدی: نگران بازی مقابل کویت نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۴

تیم امارات فوتبال تخریبی و عربی را به نمایش گذاشت و این نحوه بازی کیفیت بازی ما را پایین آورد.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره بازی تیم ملی جوانان با امارات به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی درباره بازی ایران و امارات گفت: امارات میزبان رقابت‌ها است و ما پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم. البته اگر قرار بود در این تورنمنت مساوی بدهیم، چه بهتر که مقابل میزبان تساوی دادیم.

وی ادامه داد: امارات اگر در این بازی امتیاز نمی‌گرفت از دور مسابقات کنار می‌رفت و در واقع یک امتیازی که از این بازی گرفت برای آنها حکم 3 امتیاز را داشت. آنها به این یک امتیاز احتیاج مبرم داشتند و به همین هر کاری کردند که نبازند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: اماراتی‌ها بازی ناجوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و فوتبال عربی به تمام معنایی را ارائه کردند. با خطاهای متعدد، پشت محوطه جریمه هم سرعت ما را گرفتند و هم اینکه مهاجمان ما، بهنام برزای و سردارآزمون را عصبی کرده بودند و می‌خواستند تمرکز مهاجمان ما را از بین ببرند و آنها را از بازی بیرون بیاورند و حتی آزمون هم کارت زرد گرفت.

سرمربی تیم ملی جوانان متذکر شد: اماراتی‌ها در نیمه اول موفق بودند. اما در نیمه دوم با تذکراتی که در رختکن به بازیکنان دادم اماراتی ها زیاد موفق نبودند و ما به گل رسیدیم. از سوی دیگر هم تصمیمات داور هم به نفع اماراتی‌ها بود. در واقع با توجه به امتیاز میزبانی این اتفاق طبیعی هم بود چرا که اماراتی‌ها میلیون‌ها دلار خرج کرده اند که میزبانی بازی‌ها را بگیرند. داور به صورت عجیبی خطاها را روی بازیکنان تیم ملی جوانان ایران نمی‌دید. تیم امارات فوتبال تخریبی و عربی را به نمایش گذاشت و این نحوه بازی کیفیت بازی ما را پایین آورد.

محمدی با اشاره به برتری محسوس ایران گفت: ما 6-7 موقعیت گل داشتیم واماراتی ها یکی دو موقعیت بیشتر نداشتند و این در پایان بازی هم در شبکه هایی که بازی را پخش می‌کرد اعلام شده بود. ما روی یک صحنه اشتباه کردیم و در یک لحظه تمرکز و هشیاریمان را از دست دادیم و گل خوردیم و این در حالی بود که می‌توانستیم پس از گل جهانبخش دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم اما متاسفانه در این راه موفق نبودیم. به هر جهت این نتیجه با تقدیر و رضایت خدا بدست آمد و حتما حکمتی در آن بوده است.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان درباره بازی با کویت گفت: بازی امارات - ژاپن بازی سخت و مهمی خواهد بود. امارات می‌آید که ژاپن را ببرد و این بازی گره می‌خورد. بازی کویت هم برای ما سخت است اما نه به اندازه بازی با امارات. تیم کویت بدون آماده سازی کافی به مسابقات آمده و توان فیزیکی بالایی ندارد. کویت هم برای صعود نیاز دارد که ما را شکست دهد و این کار ما را راحت تر می کند. ما اصلا نگران بازی مقابل کویت نیستیم و برایمان هم فرقی نمی‌کند که اگر صعود کنیم در بازی حذفی به عراق بخوریم یا کره جنوبی. ما به صعود به جام جهانی و قهرمانی فکر می کنیم.

لازم به ذکر است دیدار آخر مرحله گروهی رقابت‌های جوانان آسیا، بین تیم های ایران و کویت فردا چهارشنبه 17 آبان ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه فجیره در شهر فجیره برگزار می شود. دیگر دیدار این گروه بین تیمهای ژاپن و امارات هم در همین ساعت اما در ورزشگاه امارات شهر راس الخیمه برگزار می شود.

بازیکنانی که دیروز مقابل امارات بازی کرده اند امروز تمرین ریکاوری، استخر، سونا و جکوزی خواهند داشت و بازیکنانی که بازی نکرده اند بعدازظهر امروز تمرین سبکی برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز