خبرگزاری کار ایران

عاشق استرس هستم!

كی‌روش: هیچ كس نمی‌تواند تیم ملی را از اهدافش دور كند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان کشورمان در دیدار با تاجیکستان تاكید كرد كه هیچ كس نمی تواند این تیم را از اهدافش دور كند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان کشورمان در دیدار با تاجیکستان تاكید كرد كه هیچ كس نمی تواند این تیم را از اهدافش دور كند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش روز دوشنبه بعد از پیروزی 6 بر 1 ایران برابر تاجیکستان در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده نیاز به برگزاری دیداری دوستانه داشتیم تا برنامه های خود را در زمین پیاده کنیم. امروز فرصت مناسبی بود تا بازیکنان جدید خود را نشان داده و برای دیدار با ازبکستان آماده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانی که امروز به میدان رفتند برای دیدار با ازبکستان نیز در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت؟ عنوان کرد: این مساله ای درون تیمی است و در مورد ان اظهار نظر نمی کنم اما از عملکرد باریکنان راضی هستم و خوشحالم که تعهدات خود را در زمین به خوبی اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: بزودی مسابقات غرب آسیا را پیش روی داریم که این رقابت فرصت مناسبی است تا بسیاری از نفرات جوان و جدید تیم ملی به میدان بروند.

وی در مورد مصدومیت علی کریمی گفت: کریمی با مشکل کوچکی روبرو شد که برای جلوگیری از تشدید آن و آسیب دیدگی وی را تعویض کردیم. این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.

کی روش در پاسخ به این سوال که چرا جواد نکونام باوجود گرم کردن در این دیدار به میدان نرفت، اظهار داشت: در دقایقی امید نظری با مصدومیت مواجه شد و قصد وارد کردن نکونام به زمین را داشتیم اما نظری به خوبی تا پایان در زمین بازی کرد و از فرصتی که کادر فنی به وی داد نهایت بهره را برد.

وی در مورد دیدار با ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل گفت: ازبکستان بازیکنان توانمندی در اختیار دارد و تیم خوبی است.دیدار با ازبکستان برای ما سخت تر از کره جنوبی است چراکه آنان فشرده و دفاعی کار می کنند و برای گرفتن یک امتیاز به تهران می آیند تا شانس صعود خود را حفظ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شباهت تیم ملی تاجیکستان به عنوان حریف تدارکاتی ما نسبت به ازبکستان تاچه حدی است، گفت: ما به دنبال دیدار تدارکاتی بودیم تا اهداف از قبل تعیین شده خود را در در زمین پیاده کرده و عملکرد بازیکنان را بررسی کنیم و سپس نقاط ضعف را برای دیدار با ازبکستان از بین ببریم.

کی روش درخصوص انتقاد برخی کارشناسان در مورد اردوهای طولانی و بازی های تدارکاتی ضعیف تیم ملی عنوان کرد: کادر فنی و فدراسیون کار خود را دنبال کرده و ما به دنبال منافع تیم ملی هستیم و در این مسیر برخی ها هر صحبتی می خواهند انجام دهند. به دور از حاشیه توان خود را در زمین اثبات کرده ایم و هیچ چیز نمی تواند تیم ملی ایران را از هدف خود دور کند.

وی درخصوص استرس زیادی که در دیدارهای حساس دارد عنوان کرد: من همیشه با استرس زندگی کرده و عاشق استرس هستم و یقین داشته باشید بدون این مساله هیچ رقابتی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه از هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم ملی یاد کرد وگفت:حضور تماشاگران بسیار مهم است و یقین دارم که آنان هفته آینده حمایت لازم را از تیم ملی خواهند داشت و قوت قلبی برای تیم ملی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز