خبرگزاری کار ایران

مجید صالح:

قلعه نوعی شناخت خوبی از سپاهان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۹

قلعه نوعی دو سال در سپاهان سرمربیگری کرده و از این تیم شناخت مناسبی دارد، همین مساله کار را برای ما آسان می کند.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: 2 سال حضور قلعه نوعی در سپاهان کار را برای ما در بازی مقابل این تیم آسان می کند.

به گزارش ایلنا، مجید صالح در باره بازی استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: این بازی هم مانند بازی با تراکتور که پس از تعطیلات برگزار شد بازی سختی خواهد بود. سپاهان قهرمان 3 دوره متوالی لیگ برتر است و از نحوه بازی آنها برابر نفت تهران مشخص شد همچنان در شرایط مطلوب هستند و بسیار هوشیار فوتبال بازی می کنند.

وی درباره آنالیز تیم سپاهان اظهار داشت: تیم هایی مانند استقلال و سپاهان تیم های نا شناخته ای نیستند اما ما در کنار تیم از کادر آنالیز خبره ای بهره می بریم که در تمام بازی ها اطلاعات لازم را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. ضمن اینکه قلعه نوعی دو سال در سپاهان سرمربیگری کرده و از این تیم شناخت مناسبی دارد، همین مساله کار را برای ما آسان می کند.

وی متذکر شد: من هم به دلیل اینکه در ذوب آهن حضور داشتم با این تیم و جو حاکم در فولاد شهر آشنایی دارم.

صالح با اشاره به غیبت جانواریو در این بازی گفت: در این بازی جانواریو را نداریم و این کمی کار را برای ما سخت می کند. علاوه بر این ملی پوشان هم خسته به ما اضافه می شوند و تمام اینها تصمیم گیری را برای ما محدود می کند.

وی درباره تقابل استقلال مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این فصل با فصل گذشته قابل مقایسه نیست. در فصل جاری استقلال در وضعیت بهتری قرار دارد. سپاهانی ها هم بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده اند. از امروز تمرینات خود را از سر می گیریم و با اضافه شدن ملی پوشان، روز جمعه یک جلسه تمرین تاکتیکی را برگزار می کنیم تا آنها هم دوباره در جو تیم استقلال قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز