خبرگزاری کار ایران

کشتی گیران پرسپولیس باعث امیدواری شدند؛

رویانیان: یاوری تمایلی ندارد حقیقی پرسپولیسی شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۱

محمود یاوری سرهنگ هستند ولی از ما بزرگتر است و ما به وی احترام می گذاریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: کشتی گیران ما با وجود آنکه یک هفته از تشکیل تیم می گذشت عملکرد خوبی را برابر قهرمان سال گذشته به نمایش گذاشتند و با یک اختلاف، نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان افزود: کشتی گیران پرسپولیس جویبار در روز اول مسابقات باعث امیدواری شدند. این تیم یک هفته بود که دور هم جمع شد و برابر تیم ثامن قرار گرفت که قهرمان سال گذشته بود و دو ماه کنار هم کار کردند. بچه های پرسپولیس با تمام وجود جنگیدند و با ادامه همین روند می توانند با کشتی های بهتری که خواهند گرفت، نظر هواداران و کشتی دوستان را جلب کنند و رضایت آنها را فراهم آورند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از شروع مسابقات، فدراسیون کشتی در اجرای دقیق قوانین کم لطفی کرد، با این وجود اگر در مسابقات شرکت نمی کردیم یکسری از جوان هایی که با این تیم قرارداد بسته بودند، سرگردان می شدند. ضمن اینکه ذوق و شوق هواداران و اهالی کشتی در استان مازندران هم مانع از این مساله شد. در نهایت تصمیم به ادامه کار گرفتیم و حسین هدایتی که هم به کشتی علاقه دارند و هم به پرسپولیس، قرار است حمایت مادی و معنوی از این تیم داشته باشند.

وی در ارتباط با حضور ناگهانی خود در این رقابت ها تصریح کرد: قصد داشتم در مراسم تقدیر از تیم فوتسال بانوان پرسپولیس شرکت کنم، اما قبل از این با توجه به درخواست مسئولان استانی و شهری، مسئولان هیات کشتی، تیم و همچنین مردم عزیز، برای این سفر برنامه ریزی شده بود.

رویانیان درباره هدف خود از انجام این سفر گفت: می خواستم شرایط تیم را از نزدیک بررسی کنم تا برای بهبود شرایط تیم تصمیم گیری های لازم را داشته باشیم. همچنیبن در جلسات با فرماندار و مسئولان هیات کشتی جویبار به نتایج خوبی رسیدیم. درباره کشتی و مسائل دیگر صحبت کردیم تا وضعیت بهتری برای تیم رقم بخورد.

وی ضمن تبریک مجدد قهرمانی تیم فوتسال بانوان به اعضای این تیم افزود: از اینکه نتوانستم در مراسم حاضر باشم عذرخواهی می کنم و از علی کفاشیان، پروین، آیت الهی، عزیز محمدی و خانم شجاعی تشکر می کنم در این مراسم حضور داشتند. ما در حال برنامه ریزی هستیم تا تیم فوتسال بانوان به حضور قدرتمندانه خود ادامه بدهد و یقینا باشگاه پرسپولیس در ورزش بانوان برنامه ریزی خواهد کرد.

محمد رویانیان در حاشیه حضور در نمایشگاه بین المللی تهران نیز افزود: همه هواداران می گویند یک هافبک خوب بگیرید و ما هم سعی می کنیم یک هافبک بزرگ جذب کنیم. ما گزینه هایی داریم که باید از بین آنها مهره های مورد گزینش کادر فنی را انتخاب کنیم. یک گزینه داخلی داریم که در لیگ برتر است و بزرگترین گزینه ما این بازیکن ارزشمند است و از سوی دیگر یک بازیکن جوان و ارزنده دیگر را مورد نظر داریم.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی خیلی همکاری کردند اما گویا محمود یاوری سرمربی تیم فجر تمایلی به این کار ندارند. انشاءا... با همکاری این دوستان، مشکل انتقال این بازیکن حل شود. ضمن اینکه محمود یاوری سرهنگ هستند ولی از ما بزرگتر است و ما به وی احترام می گذاریم. پرسپولیس برای نیم فصل دو هافبک قوی، جوان و دونده نیاز دارد. اگر توانستیم دو ایرانی را بیاوریم که خوشحال خواهیم شد اما اگر نشد بهترین بازیکنان خارجی را جذب می کنیم.

رویانیان در خصوص جدایی ایمون زاید گفت: این بازیکن، محبوب هواداران است اما او بخاطر مشکلاتی که دارد نمی تواند در این مسیر با ما همراه باشد. ما در حال حاضر بهترین خط حمله و بهترین مدافعان را در اختیار داریم و در خط میانی نیز باید هافبک های باتجربه و بزرگی را جذب کنیم اما اولویت ما هافبک های ایرانی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز