خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی راه‌آهن و مس؛ برتری سپاهان بر گهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۱

تیم‌های راه‌آهن و مس کرمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و سپاهان هم در اصفهان موفق شد با 2 گل گهر دورود را از پیش رو بردارد.

تیم‌های راه‌آهن و مس در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند وسپاهان هم گهر را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدارهای معوقه هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری 3 دیدار در تهران و اصفهان پیگیری می‌شود که تیم‌های راه‌آهن و مس کرمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و سپاهان هم در اصفهان موفق شد با 2 گل گهر دورود را از پیش رو بردارد.

در دیداری که در ورزشگاه اکباتان و از ساعت 15:15 برگزار شد تیم‌های راه آهن و مس کرمان در زیر نم نم باران به مصاف هم رفتند که این دیدار در حالیکه مس در نیمه نخست با تک گل شهرام گودرزی یک بر صفر از میزبان خود پیش بود ولی در نیمه دوم تعویض هایی علی دایی بهتر از قاسمپور بود که در نهایت هم راه‌آهنی‌ها موفق شدند گل تساوی را روی کار گروهی توسط علیرضا عباسفرد در دقیقه 84 وارد دروازه مس کنند تا کار را به تساوی بکشانند و در خانه بازنده نباشند.

در این دیدار که با افت و خیزهای زیادی همراه بود دو تیم بازی درگیرانه‌ای را در دو نیمه از خود به نمایش گذاشتند که در پایان هر تیمی یک امتیاز را دشت کرد. شاگردان علی دایی با این یک امتیاز که از این دیدار گرفتند 22 امتیازی شدند تا به رده هشتم جدول رده بندی برسند و در سوی دیگر شاگردان ابراهیم قاسمپور نیز با این یک امتیاز 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستادند.

راه آهن هفته آینده باید در هفته شانزدهم لیگ برتر با صبای قم دیدار کند و مس کرمان نیز با گهر دورود دیدار خواهد کرد.

همچنین در دیگر دیدار این هفته سپاهان اصفهان هم موفق شد در دیدرا پر تنش در فولادشهر با نتیجه 2 بر یک گهر دورود لرستان را شکست دهد.

در این دیدار شاگردان محمد مایلی‌کهن ابتدا در دقیقه 34 توسط ترکاشوند به گل رسیدند ولی فرشید طالبی در دقیقه 38 گل خورده را جبران کرد تا کرانچار با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم این سپاهانی ها بودند که موفق تر ظاهر شدند و در دقیقه 88 توسط خلعتبری گل برتری را وارد دروازه گهر کردند تا 3 امتیاز شیرین را از این دیدار خانگی دشت کنند و حالا با 27 امتیاز در مکان دوم جدول جای بگیرند. گهر نیز با این شکست همچنان با 8 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

سپاهان در هفته شانزدهم باید به مصاف داماش برود و گهر نیز میزبان مس کرمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز