خبرگزاری کار ایران

انتقادی به کفاشیان وارد نیست؛

بهاروند: نسل طلایی فوتبال ایران در حال نابودی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۹

اگر در زمان دایی و مایلی‎کهن در تیم ملی، فدراسیون خوب عمل می‎کرد، آنها نتایج بهتری نسبت به کی‌روش می‎گرفتند.

خرم آباد- ایلنا: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد اگر در زمان سرمربیگری دایی و مایلی‎کهن در تیم ملی، فدراسیون خوب عمل می‎کرد، آنها نتایج بهتری نسبت به کی‌روش می‎گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حیدر (همایون) بهاروند انتقادات موجود به کفاشیان را وارد ندانست و افزود: برخی جهت‎دار عمل کرده و کفاشیان را مقصر ناکامی تیم‎های ملی عنوان می‎کنند و این در حالی است که فدراسیون تمام امکانات را برای این تیم‎ها فراهم کرده و من نمی‎دانم باخت به ازبکستان چه ربطی به کفاشیان دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون یک مربی خوب خارجی را آورده و تمام امکانات را در اختیارش گذاشته و کم‎کاری نکرده، اما کسی از سرمربی تیم‎ملی انتقاد نمی‎کند و می‎گویند فدراسیون مقصر است.

رئیس هیأت فوتبال لرستان با ابراز نارضایتی از کارنامه کی‌روش در تیم‎ملی، عنوان کرد: به کی‌روش نمره قبولی نمی‎دهم و تیم‎ ملی در این مدت ضعیف کار کرده که علاوه بر او، بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی هم در این ناکامی‎‌ها مقصرند.

بهاروند با اشاره به اینکه ما در بازی با لبنان، تاجیکستان و ازبکستان یک‎طور گل خورده‎ایم، عنوان کرد: ضربات ایستگاهی نقطه ضعف تیم ملی است و باید برای رفع این مشکل چاره‎ای اندیشیده شود. وقتی بهترین امکانات با وجود مشکلات مالی فدراسیون برای تیم‎های ملی فراهم می‎شود، کسی نباید از کفاشیان انتقاد کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از تعطیلات لیگ برتر، تیم ملی ضرر می‎کند، تصریح کرد: به‎شخصه مخالف این کار هستم و لیگ نباید این‎قدر تعطیل شود. من فوتبالیست بودم و می‎دانم تیم‎ها از تعطیلات چقدر ضربه می‎خورند و در ضمن یک تیم ملی قوی از دل لیگ بیرون می‎آید.

وی با تأکید بر اینکه قصد دفاع از عملکرد فدراسیون را ندارم، اضافه کرد: فدراسیون ضعف‎هایی هم دارد و کسی منکر آنها نیست. فوتسال و جوانان خوب نتیجه نگرفته‎اند و باید جابجایی صورت گیرد که در حال اجرای این کار هستیم.

بهاروند با بیان اینکه در کشورهای خارجی وقتی تیم ملی نتیجه نمی‎گیرد کسی فدراسیون را مقصر نمی‎داند، تأکید کرد: همه امکانات مورد نظر کادرفنی فراهم شده و اگر در زمان مایلی‎کهن و دایی هم این امکانات مهیا می‎شد، بدون شک آنها نتایج به مراتب بهتری نسبت به کی‌روش کسب می‎کردند. مایلی‎کهن با 2 باخت برکنار و دایی را پس از باخت به عربستان کنار زدند اما کسی کاری به کی‌روش ندارد و تقصیرها را گردن کفاشیان می‎اندازند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته‎ایم و همه کاری انجام می‎دهیم تا موفق شود اما متاسفانه با این حال هم نتیجه نمی‎گیرد. با مهیا کردن امکانات برای کی‌روش، دیگر خودش و بازیکنان بهانه‎ای ندارند و باید جوابگوی نتایج باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید مشاورهایی به کادرفنی تیم ملی اضافه شود، تصریح کرد: جلالی، حاج رضایی، ذوالفقارنسب و... می‎توانند به کی‌روش مشاوره دهند و باید از نظرات این کارشناسان در تیم ملی استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز