خبرگزاری کار ایران

تفاهمنامه فردا امضاء می‌شود؛

رویانیان: خبرهای خوشی برای هواداران پرسپولیس داریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۹

آکادمی فوتبال ترافیک برزیل میزبان بسیاری از تیم‌های مطرح جهان بوده و با بسیاری از باشگاه‌ها و نهادهای فوتبال جهان مشارکت کرده است.

نشست 3 ساعته محمد رویانیان با مدیر عامل و قائم مقام آکادمی فوتبال ترافیک برزیل صبح امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل و قائم مقام آکادمی فوتبال ترافیک برزیل که به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه پرسپولیس بامداد روز جمعه وارد تهران شده بودند، پس از بازدید از امکانات ورزشگاه درفشی‌فر و امام رضا(ع)صبح امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمده و نشست 3 ساعته‌ای با محمد رویانیان داشتند. در این نشست بندهای تفاهم نامه‌ای که قرار است فردا امضاء شود به طور دقیق مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آکادمی ترافیک برزیل مجموعه‌ای بزرگ است که فوتبال یکی از بخش‌های آن است. آکادمی فوتبال ترافیک برزیل میزبان بسیاری از تیم‌های مطرح جهان بوده و با بسیاری از باشگاه‌ها و نهادهای فوتبال جهان مشارکت کرده است.

در نشست امروز نیز محمد رویانیان به منظور پیشرفت و توسعه فوتبال پایه پرسپولیس پیشنهاداتی را به منظور همکاری متقابل مطرح کرد که مورد موافقت مدیران این آکادمی قرار گرفت.

رویانیان در پایان این نشست گفت: فردا با مجموعه‌ای توانمند تفاهم‌نامه‌ای امضاء می‌کنیم که یکی از 3 آکادمی بزرگ جهان است. در اینباره خبرهای خوشی برای هواداران داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز