خبرگزاری کار ایران

نوروزی خبر داد؛

بیک‌زاده و عمران‌زاده به بازی با فولاد نمی‌رسند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۴

عمران‌زاده و بیک‌زاده قطعاً در دیدار با فولاد استقلال را همراهی نخواهند کرد.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال گفت: عمران‌زاده و بیک‌زاده قطعاً در دیدار با فولاد استقلال را همراهی نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر امین نوروزی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جانواریو اظهار داشت: مصدومیت این بازیکن نشأت گرفته از تمریناتش در کشور برزیل بود و همچنان تحت درمان ما است.

وی در خصوص عمران‌زاده نیز گفت: این بازیکن تحت درمان است و روز به روز بهتر می‌شود اما تا زمانیکه او را تست نکردم و آزمایش او مثبت نباشد اجازه بازی به این بازیکن نخواهیم داد، بنابراین عمران‌زاده به بازی مقابل خوزستان نخواهد رسید. با توجه به حساسیت ناحیه صدمه‌دیده سعی می‌کنیم که شرایط را کامل بسنجیم و هر زمان که لازم باشد این بازیکن را برای انجام بازی به کادر فنی معرفی خواهیم کرد.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت بیک‌زاده گفت: این بازیکن در بازی گذشته دچار آسیب‌دیدگی شد ولی خوشبختانه در آزمایشی که از او گرفتیم مشخص شد که ران پای او دچار پارگی نشده و برای بازی دوشنبه آینده مقابل داماش مشکلی نخواهد داشت.

وی همچنین در خصوص کیانوش رحمتی گفت: شرایط این بازیکن خوب است و زیر نظر بدنساز تیم کار می‌کند و تصور می‌کنم کم‌کم به تیم اضافه خواهد شد.

نوروزی در خصوص آخرین وضعیت جباری نیز تأکید کرد: این بازیکن زیر نظر بدنساز تیم کار می‌کند و در تمریناتی که برای او در نظر گرفته شده شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز