خبرگزاری کار ایران

دیگر دردی ندارم؛

رحمتی:فولاد خط حمله خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۶

در حال حاضر دردی ندارم و خوشحالم مطابق آن زمانی‌که پیش بینی می‌شد می‌توانم در خدمت استقلال باشم.

هافبک تیم استقلال گفت: در حال حاضر دردی ندارم و خوشحالم مطابق آن زمانی‌که پیش بینی می‌شد می‌توانم در خدمت استقلال باشم.

به گزارش ایلنا، کیانوش رحمتی درباره وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر که خیلی نسبت به قبل بهتر هستم و طبق برنامه کادر پزشکی جلو می روم. با دکتر نوروزی صحبت کردیم که از نیم فصل در خدمت تیم باشم و به استقلال کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشت زودتر از موعدش به میدان به دلیل ریسک است یا رسیدن به آمادگی کامل عنوان کرد: هر دوی این عوامل دخیل است. به هر حال برای بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می کند، باید همه شرایط فراهم شود تا بهترین عملکردش را داشته باشد.

رحمتی افزود: من هم سعی می کنم در بهترین زمان ممکن به تیم اضافه شوم. در شرایط فعلی که دارم هم اگر به اردو بروم، به خاطر کمک به تیم است.

رحمتی افزود: در حال حاضر دردی ندارم و خوشحالم مطابق آن زمانی‌که پیش بینی می‌شد می‌توانم در خدمت استقلال باشم.

وی درباره بازی استقلال مقابل فولاد عنوان کرد: فولاد خط حمله خوبی دارد. ما باید در کارهای دفاعی تیم خوب باشیم و در ادامه از فرصت ها استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز