خبرگزاری کار ایران

می خواهیم جزو ۶ تیم برتر لیگ باشیم؛

قاسمپور: خنده‌های کفاشیان نقش زیادی در بهترین شدن فدراسیونش داشت!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۳

علی کفاشیان و فدراسیونش را متهم به لابی برای رسیدن به این عنوان کنم اما به نظر می‌رسد خنده های وی در کسب این عنوان بی تاثیر نبوده است!.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه نباید زیاد به عنوان فدراسیون برتر دلخوش کنیم تاکید کرد که احتمالا خنده‌های کفاشیان نقش بسیاری در انتخاب فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: خوشبختانه بعد از نتایج رو به رشد هفته‌های اخیر شرایط نسبتا خوبی داریم وامیدوارم این روند تا پایان نیم فصل و نهایتا تا پایان این فصل از رقابت‌ها ادامه پیدا کند. من فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل این روند رو به رشد آرامش حاکم بر تیم است که متاسفانه نبود این فاکتور مهم در آغاز رقابت‌های لیگ برتر امتیازات بسیاری را از مس گرفت.

وی افزود: به جرات می‌گویم مس از جمله تیم‌هایی بوده که منهای 6 هفته اول لیگ،‌ روند رو به رشدی را آغاز کرده و این سیر صعودی را همچنان ادامه می‌دهد. مطمئنا تمام تلاش مجموعه باشگاه مس در آینده نیز حاکمیت همین شرایط بر تیم و باشگاه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل صبای قم گفت: همه بازی‌های لیگ نزدیک به هم هستند و صبا هم با صمد مرفابی تیم بسیار خوبی است. مطمئنا با توجه به باختی که این تیم هفته گذشته مقابل راه آهن داده برنامه‌ریزی زیادی برای کسب سه امتیاز این دیدار داشته و امیدواریم که بتوانیم در ادامه روند رو به رشد خود این تیم را نیز با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی‌مان شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای مس کرمان در این فصل در نظر گرفته اید، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم جزو شش تیم بالای جدول باشیم اما د رفوتبال ایران همیشه ممکن است اتفاقاتی بیفتد که یک تیم به آنچه که مستحق آن است نرسد و یا شما به جایگاهی برسید که حقتان نیست.

قاسمپور در ادامه به کسب عنوان بهترین فدراسیون آسیا توسط فدراسیون فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: این از آن دست القابی است که نباید چندان به آن دل خوش کرد. ما اگر به نتایج تیم‌های ملی رده‌های مختلف و امکانات فدراسیون فوتبال نگاه کنیم طبیعتا کسب این عنوان را حق خودمان نمی‌دانیم؛ مگر اینکه فاکتورهایی دیگریمدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که ما از آن بی خبر باشیم.

وی افزود: شما نگاه کنید که قطر با چه حد و اندازه ای از لابی توانسته میزبانی جام جهانی 2022 را کسب کند. نمی‌خواهم علی کفاشیان و فدراسیونش را متهم به لابی برای رسیدن به این عنوان کنم اما به نظر می‌رسد خنده های وی در کسب این عنوان بی تاثیر نبوده است!. مطمئنا اگر AFC می‌خواست عدالت را در این مورد رعایت کند باید ژاپن را به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا انتخاب می کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درپاسخ به این سوال که گویا موفقیت فوتبال ایران در رده های پایه مهم ترین دلیل کسب این عنوان بوده و آیا فوتبال ایران واقعا در بحث پایه ها موفقیتی داشته گفت: در بحث پایه ها اگر بخواهیم منطقی و عاقلانه بررسی کنیم کشورهای کره، ژاپن و حتی چین بهتر از ما عمل کرده و موفق بوده اند. البته ما از کسب این عنوان توسط فدراسیون کفاشیان ناراحت نیستیم ولی من مربی در این گونه انتخاب ها فاکتورهایی نظیر عملکرد تیم‌های ملی رده های مختلف و امکانات موجود را می بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز