خبرگزاری کار ایران

بازی‌های لیگ یک حساس‌تر ‌شده است؛

اسلامی: مسئولان بدنبال آزمایش داوران تستی هستند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۴

بازی‌ها روز به روز حساس‌تر می‌شود اما مسئولان در حال آزمایش داوران تستی خود در لیگ یک هستند.

مدیرعامل تیم فوتسال پروفیل زالی با اشاره به حاشیه دیدار این تیم مقابل نماینده کاشان گفت: واقعا تاسف‌بار بود یک داور چنین اشتباهات فاحشی انجام می‌داد و سر خود را هم در پایان بازی بالا گرفته بود. این اشتباهات به حدی فاحش بود که تیم کاشان هم با وجود برتری از داوری شکایت داشت.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اقدام کمیته داوران برای استفاده از داوران درجه دوم در لیگ دسته یک فوتسال اظهار کرد: با توجه به اتمام جام‌جهانی داوران لیگ برتری را دیگر برای لیگ یک قرار نمی‌دهند که این موضوع به شدت سطح بازی‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. بازی‌ها روز به روز حساس‌تر می‌شود اما مسئولان در حال آزمایش داوران تستی خود در لیگ یک هستند.

وی همچنین با بیان اینکه گروه اول لیگ یک با حضور 3 تیم 9 امتیازی به اوج هیجان خود رسیده، تاکید کرد: با اینکه در حال حاضر با تفاضل گل صدرنشین هستیم، اما قطعا کار با این شکل برای هر یک از 3 تیم دشوار خواهد بود. با توجه به بازی این هفته تاسیسات دریایی با نفت و همچنین گیتی‌پسند اصفهان با فردوسی فرصت خوبی خواهیم داشت تا خود را از این جمع جدا کرده و با آسودگی بیشتری به قهرمانی نیم فصل بیاندیشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز