خبرگزاری کار ایران

کی‌روش می‌خواهد به شایعات پایان دهد؛

محمدنبی: تیم ملی، زمان دادکان هم سرپرست نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۶

مگر در فدراسیون محمد دادکان کسی سرپرست تیم ملی بود؟ در آن مقطع ما همایون شاهرخی به عنوان مدیر تیم ملی در کنار ملی پوشان حضور داشت و خود دادکان کارها را مستقیما انجام می‌داد.

دبیركل فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب فدراسیون کفاشیان به عنوان فدراسیون برتر آسیا گفت: برای انتخاب ایران به عنوان فدراسیون برتر قاره آسیا عملكرد این نهاد و حضور در مسابقات بین المللی و قاره‌ای معیار و ملاك سنجش بوده است.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی با حضور در برنامه ورزش و مردم با بیان این مطلب اظهار کرد: این معیارها شامل 4 بخش رشد در فوتبال پایه، حضور در مسابقات بین المللی، نحوه و كیفیت برگزاری لیگ داخلی و مدیریت اجرایی در فدراسیون فوتبال بوده است.

وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته همه ساله، اعضا گزارش عملكرد خود را برای كنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال كرده‌ایم كه در آن گزارش عملكرد تمام كمیته ها مورد بررسی قرار می گیرد.

نبی متذکر شد: در گزارش ارسالی ما در بخش توسعه 6 پله رشد داشته‌ایم كه این میزان رشد بخشی از 11 پله رشد ما طی سالیان اخیر می باشد. علت اینكه تیم ژاپن در این بخش از این عقب ماند به این دلیل است كه ژاپن به مرحله بلوغ رسیده و چون ما در مرحله رشد هستیم 11 پله صعود داریم. فراموش نكنیم كشوری كه در حال رشد است می تواند رشد چشمگیر داشته باشد و ژاپن به علت بلوغ در توسعه آهنگ كندی دارد.

وی همچنین در واکنش به سوال مجری این برنامه در مورد اینکه تیم ملی بدون سرپرست است، خاطرنشان کرد: مگر در فدراسیون محمد دادکان کسی سرپرست تیم ملی بود؟ در آن مقطع ما همایون شاهرخی به عنوان مدیر تیم ملی در کنار ملی پوشان حضور داشت و خود دادکان کارها را مستقیما انجام می‌داد. در شرایط کنونی هم علی کفاشیان بالای سر تیم ملی است و بعد از رفتن ترابیان کفاشیان خودش کارها را انجام می‌دهد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال‌ همچنین در واکنش به وضعیتی که پیش از بازی استقلال و داماش اتفاق افتاد و این تیم دچار مشکلاتی برای رسیدن به رشت شد متذکر شد: هر باشگاهی برای اینکه با خیال آسوده قبل از آغاز بازی‌ها در شهر برگزاری مسابقه حضور داشته باشد باید یک روز قبل از آغاز بازی در شهر میزبان حضور داشته باشد. هر تیمی باید ظهر روز قبل از بازی در شهری که میهمان است، حضور داشته باشد چون اگر زمانی پرواز با مشکل روبرو شد بتواند فرصت رفتن به آن شهر را با قطار و یا اتوبوس داشته باشد. تاخیر در پروازها در این آب وهوای زمستانی در هر جایی ممکن است بوجود بیاید.

وی در واکنش به سؤالی در این مورد که کی‌روش مدعی شده بعد از بازی‌های جام جهانی اسامی مربیانی که با قطری‌ها در ارتباط هستند را اعلام می‌کنم، افزود: تیم ملی 3 دیدار در مقابل قطر برگزار کرده که در این دیدارها نتایج خوبی کسب نکردیم و عده‌ای شایعه کرده‌اند که کی‌روش با قطری‌ها ارتباط دارد که این نتایج بدست آمده و سرمربی تیم ملی به خاطر اینکه او را زیر سؤال برده‌اند گفته می‌خواهم نام مربیانی را که با مربیان قطری ارتباط دارند را بعد از جام جهانی اعلام کنم. او قصد دارد به شایعات پایان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز