خبرگزاری کار ایران

افزایش احتمال خروج هافبک برزیلی از لیست پرسپولیس؛

چشمه سری: طول درمان سوسا ۸ ماه طول می‌کشد!

حدود ۸ ماه دوران نقاهت سوسا طول خواهد کشید/اینکه نام او از لیست باشگاه پرسپولیس خارج خواهد شد یا نه بستگی به نظر مسوولان باشگاه دارد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با تایید این مطلب که سوسا هافبک برزیلی این تیم از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، گفت: ما بعد از معاینات لازم و گرفتن MRI به این نتیجه رسیده‌ایم که سوسا باید رباط پایش را به تیغ جراحان بسپارد تا بعد از سپری کردن دوران نقاهت مجددا شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند.


وجیه‌الله چشمه سری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: ما تاکنون اقدامات لازم را برای جراحی سوسا انجام دادیم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم و حاضریم تمامی مراحل درمان او را زیر نظر داشته باشیم تا این بازیکن مجددا شرایط آرمانی خود را به دست بیاورد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سوسا به زودی از لیست بازیکنان پرسپولیس خارج خواهد شد، تصریح کرد: با عمل جراحی که روی رباط صلیبی سوسا انجام می‌شود حداقل این بازیکن باید تا ۶ ماه از میادین به دور باشد. ۶ ماه فقط طول درمان او به طول خواهد کشید؛ معمولا در چنین مصدومیت‌هایی ۲ ماه هم طول می‌کشد بازیکن شرایط حضور در زمین مسابقه را پیدا کند، یعنی در حدود ۸ ماه دوران نقاهت سوسا طول خواهد کشید، در این شرایط اینکه نام او از لیست باشگاه پرسپولیس خارج خواهد شد یا نه بستگی به نظر مسوولان باشگاه دارد.

چشمه سری افزود: به هر حال ۸ ماه دوری از میادین زمان بسیار زیادی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس باید در این ارتباط تصمیم‌گیری کنند.

پزشک باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت سوسا در این باشگاه اتفاق افتاده و یا اینکه این آسیب‌دیدگی از قبل از عقد قرارداد با سرخپوشان بوده، خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی که بخواهند با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندند طبق قانون باید در مرحله نخست از سوی این باشگاه به فدراسیون فوتبال معرفی شده تا تیم پزشکی، تست‌های لازم را از این بازیکنان بگیرد. مطمئن باشید اگر موردی بود و یا مدرکی وجود داشت که سوسا قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس مصدوم بوده فدراسیون فوتبال هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد با این بازیکن قرارداد ببندیم. فدراسیون فوتبال گواهی سلامت این بازیکن را پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس صادرکرده است.

این پزشک پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان این تیم پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: علی کریمی که دیروز به دلیل مصدومیت تمرین نکرده بود امروز تمرینات خود را پیگیری کرد. مهدوی کیا نیز از ناحیه کشاله احساس درد می‌کند که در تمرینات امروز این درد دیگر وجود نداشت. آقازمانی نیز در تست‌گیری که دیروز انجام دادیم عملا نشان داد برای حضور در مسابقه فردا مشکلی ندارد. تنها مصدوم ما فقط‌‌ همان سوسا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز