خبرگزاری کار ایران

راه‌آهن هنوز رضایتنامه‌ام را صادر نکرده؛

کعبی: هیچ مذاکره‌ای با استقلالی‌ها نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۳

با توجه به اینکه با مدیران تیم راه‌آهن برای جدایی از این تیم به توافق رسیده‌ام، شایعاتی مبنی بر حضورم در سایر تیم‌ها به گوش می‌رسد.

هافبک تیم فوتبال راه آهن با تایید خبر جداییش از این تیم درخصوص توافق با تیم استقلال گفت: من حتی مذاکره‌ای نیز با مدیران استقلال نداشتم، چه برسد به اینکه بخواهم با این تیم به توافق برسم.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: دیروز برخی از رسانه‌ها عنوان کرده بودند من مد نظر دو تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس هستم. حتی این خبر را نیز درج کردند که من با مدیران تیم استقلال به توافق رسیده‌ام. تمامی این‌ها در حالی است که بنده هیچ‌گونه مذاکره‌ای با مدیران این دو باشگاه نداشته‌ام.

وی ادامه داد: من سابقه حضور در پرسپولیس را دارم و چند سال قبل نیز از سوی مدیران استقلال برای حضور در این تیم دعوت شده بودم، اما قسمت نشد به این تیم بروم. در حال حاضر نیز با توجه به اینکه با مدیران تیم راه‌آهن برای جدایی از این تیم به توافق رسیده‌ام، شایعاتی مبنی بر حضورم در سایر تیم‌ها به گوش می‌رسد.

هافبک تیم راه‌آهن اضافه کرد: روز گذشته با مدیران تیم راه‌آهن برای دریافت رضایتنامه نشستی داشتم و قرار است طی دو - سه روز آینده رضایتنامه‌ام صادر شود اما هنوز رضایتنامه من صادر نشده و منتظر هستم با توافقات مالی تیم جدیدم را برای نیم فصل دوم انتخاب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز